امیرعبداللهیان: روابط ایران و سوریه راهبردی و دارای ابعاد مختلف است

21:44 - 01 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۰۴۴۳۸
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با مشاور ارشد رئیس جمهور سوریه گفت که روابط ایران و سوریه راهبردی و دارای ابعاد مختلف است.

خبرگزاری میزان_ حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه در نشست با بثینه شعبان، مشاور ارشد رئیس جمهور سوریه، روابط جمهوری اسلامی ایران و سوریه را مناسباتی راهبردی و دارای ابعاد مختلف دانست که با خواست مقامات عالیه دو کشور در مسیر ارتقای هرچه بیشتر  در حوزه‌های مختلف در حال پیشرفت است.

بثینه شعبان، مشاور ارشد رئیس جمهور سوریه نیز که در راس هیئتی برای مشارکت در نخستین کنگره زنان تاثیرگذار به کشورمان سفر کرده است، در این دیدار روابط فیمابین دو کشور را ممتاز دانست و توجه به حوزه‌های مختلف روابط خصوصا در ابعاد فرهنگی و همکاری‌ها در حوزه بانوان بین دو کشور را با اهمیت ذکر کرد.

مشاور ارشد رئیس جمهور سوریه با ارزیابی مثبت از برگزاری موفق کنگره زنان تاثیرگذار در ایران، از ابتکار جمهوری اسلامی ایران در این زمینه قدردانی و پیشرفت‌های کشورمان در حوزه زنان را ستود.

در این دیدار علاوه بر تبادل نظر در زمینه آخرین تحولات روابط دو کشور در حوزه مناسبات دو جانبه، اوضاع در منطقه و همکاری‌ها بین کشورهای همسایه مورد گفت‌وگو قرار گرفت.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *