قیاسی: جز فینال در تمام کشتی‌ها با امتیاز عالی برنده شدم/ دوست دارم به ۶۵ کیلو بروم

8:45 - 02 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۰۴۳۷۱
قهرمان وزن ۷۰ کیوگرم کشتی آزاد قهرمانی کشور گفت: تابع دستور کادرفنی هستم و هر جا که بگویند، مسابقه می‌دهم و برایم فرقی ندارد که چه تورنمنتی باشد.

مرتضی قیاسی در گفت‌وگو با میزان، درباره قهرمانی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور، اظهار داشت: خداراشکر توانستم در مسابقات و در حالی که در یک وزن بالاتر شرکت کرده بودم موفق شدم تمام رقبایم را ببرم و به قهرمانی برسم. در مقایسه با تمام رقبایم اختلاف وزنی زیادی داشتم، اما با این وجود توانستم با مدیریت خوب در همه کشتی‌ها با برتری از تشک خارج شوم.

قهرمان وزن ۷۰ کیلوگرم کشتی آزاد کشور درمورد سطح کیفی رقابت‌ها، گفت: جز مدال‌آوران، همه کشتی‌گیران مطرح از تمام استان‌ها آمده‌ بودند تا به دوبنده تیم ملی برسند. سطح کیفی مسابقات واقعا عالی بود و همه کشتی‌ها یک مبارزه تمام عیار به حساب می‌آمد. خوشحالم ‌که غیر از دیدار فینال در سایر دیدارهایم‌ با امتیاز عالی به برتری رسیدم و قهرمان شدم‌.

دارنده مدال برنز آسیا درباره مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: گام نخست مسابقات قهرمانی کشور بود که خوشبختانه با قهرمانی به دوبنده تیم ملی رسیدم و از حالا باید تمام برنامه‌های خودم را روی مسابقات آسیایی متمرکز کنم. امیدوارم خوشرنگ‌ترین مدال را در قهرمانی آسیا کسب کنم. تابع دستور کادرفنی هستم و هر جا که بگویند، مسابقه می‌دهم و برایم فرقی ندارد که چه تورنمنتی باشد. فعلا تمام فکر و ذهنم موفقیت در مسابقات آسیایی و جهانی در وزن ۷۰ کیلوگرم است.

قیاسی در پایان خاطر نشان کرد: اگر شرایط مهیا باشد دوست دارم در مسابقات آسیایی و انتخابی المپیک به وزن ۶۵ کیلوگرم‌ بروم. از تماشاگران هم که در مسابقات‌ من را مورد حمایت خودشان‌ قرار دادند تشکر ویژه‌ای می‌کنم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *