روسای کمیسیون‌های فدراسیون وزنه‌برداری انتخاب شدند

14:14 - 01 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۰۳۹۳۲
نخستین جلسه کمیسیون‌های وزنه‌برداری برگزار شد و روسای سه گانه کمیسیون‌ها انتخاب شدند.

خبرگزاری میزان - به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری، نخستین جلسه کمیسیون‌های مربیان، داوران و ورزشکاران وزنه‌برداری صبح امروز (شنبه اول بهمن ماه) در محل فدراسیون وزنه‌برداری برگزار شد.

دستور جلسه اولین نشست کمیسیون‌های سه گانه، انتخاب رییس هر یک از کمیسیون‌ها و تعیین تاریخ جلسه بعدی برای انتخاب نمایندگانی است که در مجمع انتخاباتی فدراسیون حق رای خواهند داشت.

از اعضای کمیسیون ورزشکاران؛ بهداد سلیمی، پوپک بسامی، آیت شریفی، سیده الهام حسینی، محمد زارعی، رسول معتمدی و فروغ یونسی (نمایندگان ورزشکاران) در این جلسه حاضر بودند. ضمناً رضا دهدار و سیدایوب موسوی از این کمیسیون غیبت داشتند.

از کمیسیون مربیان نیز سعیده عبدالملکی، حسین توکلی، سیدهادی پانیزوان، وحید ربیعی و کوروش باقری، نواب نصیرشلال و معصومه‌سادات بابایی، در این نشست حضور پیدا کردند.

محسن جلیلی، ژینا ویسی، محمدصادق محمدی، داود صادقی، میر فخرالدین حمزوی و الهام بیرانوند اعضای کمیسیون داوران در این جلسه حضور داشتند که فقط غلامعلی لاله‌زار غیبت داشت.

در نهایت با رای اعضای کمیسیون‌ها، بهداد سلیمی، حسین توکلی و محمدصادق محمدی به عنوان رییس کمیسیون ورزشکاران، مربیان و داوران انتخاب شدند.

انتهای پیام/


برچسب ها: وزنه‌برداری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *