رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معاون اول قوه قضاییه: هیئت رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی به‌زودی تشکیل می‌شود

14:43 - 01 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۰۳۸۶۰
معاون اول قوه قضاییه گفت: پیشنهادی از قوه قضاییه به ریاست جمهوری مبنی بر تشکیل هیئتی با حضور معاون اول قوه قضاییه، نائب رئیس اول مجلس و معاون اول رئیس جمهور برای رسیدگی به پرونده‌‌های کثیرالشاکی مورد موافقت رئیس جمهور واقع و ابلاغ شده است و به‌زودی این اتفاق می‌افتد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق در حاشیه اولین جشنواره آثار حقوقی نیروهای مسلح درگفت‌وگو با میزان، درباره زمان برگزاری آزمون کانون وکلا گفت: معاونت حقوقی قوه قضاییه در حال بررسی این موضوع است و جلساتی با روسای کانون‌ها گذاشته‌اند.

وی با بیان اینکه مطالبه مردم درباره برگزاری آزمون‌ وکالت مطالبه به حقی است، افزود: اگر این آزمون امسال برگزار نشود حتما سال بعد برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی گفت: پیشنهادی از سوی قوه قضاییه به ریاست جمهوری داده شد مبنی بر اینکه، هیئتی با حضور معاون اول قوه قضاییه، نائب رئیس اول مجلس و معاون اول رئیس جمهور تشکیل شود و پرونده‌‌های کثیرالشاکی را بررسی کنند و نتایج را به شورای عالی هماهنگی اقتصادی پیشنهاد دهند.

معاون اول قوه قضاییه خاطرنشان کرد: خوشبختانه اخیراً این پیشنهاد مورد موافقت رئیس جمهور واقع و ابلاغ شده است و به‌زودی این اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید:

معاون اول قوه قضاییه: شناسایی ظرفیت نیروهای مسلح در زمینه‌های حقوقی یک ضرورت است/ سپاه پاسداران بزرگترین نهاد ضد تروریستی است

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *