آشتیانی: تعویض‌های گل‌محمدی گره بازی را باز کرد/ پرسپولیس به یک شرط قهرمان می‌شود

0:45 - 01 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۰۲۹۴۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جدایی نعمتی و پاکدل از پرسپولیس به نفع ۲ طرف است.

اردلان آشتیانی، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس، در‌ گفت‌وگو با میزان، درباره برد سرخپوشان مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: ذوب‌آهن آمده بود تا سیستم دفاع و ضد حمله را اجرا کند و برخی از دقایق بازی ۵ دفاعه می‌شدند. از آن طرف پرسپولیس در نیمه اول نتوانست از کانال‌های دفاعی استفاده کند و هنانوف و علی نعمتی در حملات شرکت نمی‌کردند و ارسال هایشان بی‌دقت بود.

وی افزود: پرسپولیس در نیمه اول نتوانست موقعیتی ایجاد کند، اما ذوب‌آهن موقعیت گلزنی داشت و نتوانست گل بزند. سروش رفیعی دقت پاس هایش زیاد و هدفدار است. ارسال باکیفیت سروش و اشتباه مدافعان ذوب آهن در یارگیری باعث شد که امید عالیشاه را گم کنند و او با قد کوتاهش دروازه حریف را باز کرد.

*تعویض‌های گل‌محمدی رو به جلو بود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: ضربات ایستگاهی در چنین بازی‌هایی که گره می‌خورد تعیین کننده است و پرسپولیس هم از این طریق توانست گره بازی را باز کند و به ذوب آهن گل بزند. یحیی دفاع چپ و راست عوض کرد و سرخپوشان با بالا آمدن ذوب آهن از فضای کانال‌های کناری استفاده کردند و حتی می‌توانستند گل‌های بیشتری به حریف خود بزنند.

او درباره تعویض‌های گل‌محمدی گفت: سروش یک بازیکن خلاق و موثر است. به هر حال سروش با آمدنش به بازی توانست گره بازی را باز کند. تعویض ها کمک کرد تا سرخپوشان بازی را ببرند. گل محمدی تعویض های رو به جلو انجام می دهد و همین موضوع باعث می شود که سرخپوشان با برد زمین بازی را ترک کنند.

*جدایی نعمتی و پاکدل به نفع ۲ طرف است

آشتیانی درباره عملکرد دیاباته گفت: از شیخ دیاباته که بازیکن گرانقیمتی است انتظار می‌رود که موقعیت‌ها را گل کند و به تیم پرسپولیس کمک کند.

او درباره اینکه آیا پرسپولیس می تواند قهرمان شود، گفت؛ بله، پرسپولیس شانس اول قهرمانی است به شرطی که دچار مسائل حاشیه ای نشود و همین روند را تا پایان فصل ادامه بدهد.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان در نقل و انتقالات به چه بازیکنی نیاز دارند، گفت: این تیم یک مهاجم و یک دفاع چپ که قابلیت بازیسازی داشته باشد نیاز دارد.

او درباره جدایی نعمتی و پاکدل از پرسپولیس خاطرنشان کرد: به نظرم جدایی این ۲ بازیکن به نفع ۲ طرف است چرا که این ۲ بازیکن می توانند در تیم دیگری بتوانند بیشتر بازی کنند و مفیدتر باشند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *