اشکش: نمی‌توانم کسی را مقصر شکست‌مان بدانم/ اشتباه بچه گانه نداشتیم پیروز می‌شدیم

19:50 - 30 دی 1401
کد خبر: ۴۶۰۲۷۸۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم و اگر اشتباه بچگانه نداشتیم می‌توانستیم با پیروزی زمین را ترک کنیم.

خبرگزاری میزان - ابراهیم اشکش سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در نشست خبری بعد از بازی با مس کرمان اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم و اگر اشتباه بچگانه نداشتیم می توانستیم با پیروزی زمین را ترک کنیم، اما متاسفانه امروز فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد و نتیجه را به مس کرمان واگذار کردیم.

*بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه خود گفت: من از مدیریت تیم مسجدسلیمان تشکر می‌کنم. چرا که همه همکاری‌های لازم را با من انجام دادند. پنجره باشگاه امروز باز شد و از سه بازیکن جدید خودمان در این بازی استفاده کردیم. درست است که نتوانستیم بازیکنان خود را به صورت کامل به بازی بگیریم. اما از این سه بازیکن جدید استفاده کردیم.

*اگر اشتباهات بچه گانه تیم ما را کنار بگذارید می‌بینید که تیم نفت مسجدسلیمان بیشتر از مس کرمان موقعیت گل داشت، مس کرمان امروز با دفاع و استفاده از ضد حملات مقابل ما بازی کرد و در بعضی از زمان ها هم بازی را متوقف می کردند. اما این‌ها توجیهی برای باخت مقابل مس کرمان نیست من به فرزاد حسین خانی و شاگردانش تبریک می‌گویم.

*نفت مسجدسلیمان قطعاً یکی از ۱۵ بازی نیم فصل دوم خود را آغاز کرده است. تیم نفت مسجدسلیمان برای بقا در لیگ برتر نیاز به پنج برد دارد که از ۱۴ بازی باقیمانده باید آن را به دست بیاوریم. کار سختی نیست بازیکنان بسیار خوبی داریم و می توانیم روند روبه رشد خوبی را داشته باشیم. اگر بتوانیم در روزهای آینده نقاط ضعف خودمان را برطرف کنیم بدون شک با اقتدار در لیگ برتر خواهیم ماند.

*زمانی یکی از داوران پاک لیگ برتر است اما در چند صحنه تصمیمات اشتباه تاثیرگذاری در بازی داشت قبل از گل اول مسی کرمان هم میانه زمین خطای اشتباه اعلام کرد که آن را هر داوری نگاه کند می گوید که آن صحنه خطا نیست. من به تیم داوری هم خسته نباشید می‌گویم آنها در در طول بازی هم تصمیمات و اشتباه تاثیرگذار آنچنانی نداشتند و قضاوت بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. ما باید روز به روز بهتر شویم و بازیکنان باید این را بدانند که باید برای پیروزی تلاش کنند هرچند بازیکنان هم امروز هم با تمام توان خود مقابل مس کرمان به میدان رفتند.

*اشکش در پایان گفت: نمی‌توانم کسی را مقصر شکست‌مان بدانم. فوتبال همین است یک روز موقعیت‌هایت تبدیل به گل نمی‌شود. گل می‌خوری و یک روز گل نمی‌خوری و گل میزنی. باید تلاش کنیم تا نقطه ضعف های خودمان را برطرف کنیم تا به روزهای بهتری برسیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: فوتبال لیگ برتر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *