تارتار: فقط ضربات ایستگاهی می‌توانست برای پرسپولیس گره‌گشا باشد/ زورمان نرسید

18:45 - 30 دی 1401
کد خبر: ۴۶۰۲۵۳۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازی بسیار سختی مقابل پرسپولیس داشتیم و می‌دانستیم اگر غفلت کنیم، امتیازها را از دست می‌دهیم و همین اتفاق هم افتاد.

خبرگزاری میزان - مهدی تارتار، پس از شکست یک بر صفر ذوب آهن مقابل پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*بازی همانطوری که پیش‌بینی می‌کردیم، خیلی سخت بود. می‌دانستیم اگر غفلت کنیم، امتیازها را از دست می دهیم و همین اتفاق هم افتاد. متأسفانه روی‌ یک ضربه ایستگاهی تمرکز خود را از دست دادیم اما قبل از آن خیلی خوب پرسپولیس را کنترل کرده بودیم‌.

*در نیمه اول حتی ‌می‌توانستیم به گل برسیم. یک توپ به تیر دروازه پرسپولیس زدیم و می‌توانستیم برنده به رختکن بیاییم. در نیمه دوم فضاها را خوب گرفته بودیم و فقط ضربات ایستگاهی می‌توانست برای پرسپولیس گره‌گشا باشد. همین اتفاق هم افتاد.

*با غفلت کردن گل خوردیم و پس از آن گل مقداری انسجام و ساختار تیم به هم ریخت. به خاطر جبران گل تغییراتی ایجاد کردیم و موقعیت‌های نصفه و نیمه ای روی پرتاب اوت و ضربات ایستگاهی داشتیم اما به هر حال نتوانستیم تیم پرسپولیس را متوقف کنیم.

*مسئولیت تمام این نتایج با من و کادرفنی است. باید بیشتر تلاش کنیم تا در ادامه راه بتوانیم امتیازهای لازم را جمع کنیم.

*جذب مهاجم جدید با توجه به مصدومیت سعید باقرپسند؟ به هر حال باید بازیکنی باشد که بتوانیم جذب کنیم. با توجه به شرایط مالی ذوب آهن خیلی نمی‌توانیم در نیم فصل هزینه کنیم و سعی کردیم در بخس هافبک‌های طراح بیشتر فعالیت کنیم. مهاجم آزاد نیست و مهاجمان قیمت نجومی دارند. تلاش می‌کنیم و اگر بتوانیم مهاجم می‌گیریم در غیر این صورت باید تغییراتی را در خط حمله ایجاد کنیم.

*رابطه خوبی با بازیکن خارجی ندارد و آیا ممکن است در این وضعیت بازیکن خارجی جذب کنید؟ بحث رابطه خوب نیست بلکه بحث کیفیت است. برای جذب بازیکن باکیفیت باید بالای ۲۰ میلیارد تومان هزینه کنید که ما چنین توانایی‌ای نداریم. بودجه بسیار محدودی داریم و به همین دلیل سعی می‌کنیم سراغ بازیکن کیفیت پایین خارجی نرویم بلکه تمام تمرکز خود را روی بازیکنان خوب داخلی می‌گذاریم.

*ما مشکل مالی نداریم اما مشکل بودجه داریم. در خیلی از تیم‌های قبلی من در پرداخت هم مشکل داشتیم. فکر می‌کردم ذوب آهن تیمی است که شاید بخواهد برای قهرمانی هزینه کند‌. این تفکر من بود اما واقعا دست مسئولان بسته است و نمی‌توانند.

*بودجه ما مشخص و محدود است و نمی‌توانیم؛ اما دلیل نمی‌شود که بخواهیم ببازیم‌. باید بهتر از این عمل کنیم. خود من و بازیکنان هم باید بیشتر تلاش کنند تا بازنده نباشیم. به هر حال تیم خوبی هستیم و پا به پای پرسپولیس در نیمه اول بازی کردیم. در نیمه دوم لحظه ای غفلت کردیم اما باید بیشتر تلاش کنیم.

*پس از گل واقعا خوب نبودیم. باید روی این موضوع بیشتر کار کنیم. هرچند پرسپولیس هم تیم بسیار قدرتمندی است و نمی‌توانیم منکر شویم که بازی کردن مقابل این تیم سخت است. اگر بخواهم صادقانه بگویم زور ما به پرسپولیس نرسید.

*همیشه گفته‌ام تا زمانی که هواداران به ورزشگاه نمی‌آیند جذابیت وجود ندارد و مثل بازی های دوستانه می‌ماند. فقط صدای هر مربی‌ای که بلندتر باشد، شنیده می‌شود. جذابیت اصلا در فوتبال ما نیست‌.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *