وزارت دفاع: عواقب اقدام پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران متوجه کشورهای اروپایی است

17:37 - 30 دی 1401
کد خبر: ۴۶۰۲۵۳۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن محکومیت اقدام پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران، اعلام کرد: عواقب این اقدام متوجه کشورهای اروپایی است و تداوم این رویه اشتباه با پاسخ قاطع و محکم و پشیمان کننده روبرو خواهد شد.

خبرگزاری میزان_ بنا به اعلام روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه ای، اقدام پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران را محکوم کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های به اصطلاح تروریستی واکنشی کینه توزانه، عجولانه و از سر استیصال در پاسخ به ناکامی‌های پی درپی آنان در شکست عزم و اراده ملت شریف ایران اسلامی بود.

این اقدام که سپاه عزیز و مقتدر به مثابه بزرگترین نهاد مبارزه واقعی با تروریسم و جلوگیری از گسترش این پدیده شوم در سرتاسر جهان از جمله اروپا را هدف قرار داد ،رسوا کننده و نشانگر فقدان استقلال نهاد های اروپایی و استانداردهای دوگانه می باشد.

آشکارترین دلیل مضحک بودن این اقدام آن است که با هدایت بزرگترین پدیدآورندگان و حمایت کنندگان جریان‌های تروریستی در جهان یعنی آمریکای جنایتکار و صهیونیزم بین الملل شکل گرفته و ادامه ای بر خطاهای محاسباتی اروپا در حمایت از اغتشاشگران ،براندازان و حتی منافقان روسیاهی است که روزگاری در فهرست تروریست های اروپا قرار داشتند.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ضمن محکومیت این اقدام، عواقب آن را متوجه کشورهای اروپایی دانسته و اعلام می نماید که تداوم این رویه اشتباه با پاسخ قاطع و محکم و پشیمان کننده روبرو خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *