رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خمز: تراکتور زیبا بازی نکند به اسپانیا برمی‌گردم/ آلوز و عباس‌زاده را مقابل گل‌گهر نداریم

14:50 - 30 دی 1401
کد خبر: ۴۶۰۲۴۱۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: پس از بازگشت عباس‌زاده و اضافه شدن مهاجم خارجی در خط حمله رقابت ایجاد می‌شود.

خبرگزاری میزان - پاکو خمز، سرمری تیم تراکتور در نشست خبری قبل از بازی مقابل گل گهر سیرجان صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*تیم حریف را آنالیز کرده‌ام، تیم کامل و خطرناکی هستند. لازمه پیروزی این است که نقطه قوت خودمان را به نقطه قوت آنان تحمیل کنیم. ما سعی می‌کنیم سبک بازی خودمان را انجام دهیم.

*قطعاً شاهد فوتبال تهاجمی از سوی تراکتور خواهیم بود. روزی که تراکتور برای فوتبال خوب تلاش نکند، من به اسپانیا بر می‌گردم. ما برای بازی فردا عباس‌زاده را به دلیل مصدومیت و ریکاردو آلوز را هم به دلیل محرومیت در اختیار نداریم.

*از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار داریم. فوتبال خوبی به نمایش می‌گذاریم و بازیکنان از نظر ذهنی تقویت شده‌اند.

*در مورد اینکه آیا به دنبال جذب دروازه‌بان دوم هستیم، قبلاً هم گفته‌ام که در خصوص نقل و انتقالات در نشست خبری صحبت نخواهم کرد و باشگاه کارهای مربوطه را پیش می‌برد.

*درباره غیبت ریکاردو آلوز در بازی فردا باید تاکید کنم که تمرکزم روی بازیکنانی است که برای بازی فردا در اختیار دارم. ما از نفرات جایگزین در پست آلوز استفاده خواهیم کرد.

*در مورد مصدومیت محمد عباس‌زاده باید اشاره کنم که مصدومیت در فوتبال طبیعی بوده و هیچ کس مقصر نیست؛ همچنین زمان دقیق بازگشت این بازیکن به میادین هنوز مشخص نشده است.

*باید ببینیم تیم ما و رقبا در فصل نقل و انتقالات چگونه تقویت می‌شوند. یک تیم ضعیف هیچ گاه نمی‌تواند برای قهرمانی بجنگد و هدف هر تیمی بر اساس سرمایه گذاری و داشته‌هایش مشخص می‌شود؛ البته من نمی‌گویم تراکتور نمی‌تواند به رده‌های بالای جدول نگاه کند، اما باید ببینیم در نقل و انتقالات چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

*وقتی راضی می‌شوم که تیم خوب بازی کند. به عنوان مثال در لیگ اسپانیا همه دوست دارند که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند، ولی تنها یک سری از تیم‌ها به دلیل داشته‌هایشان و سرمایه‌گذاری خوب برای رسیدن به سهمیه تلاش می‌کنند. ما نیز می‌خواهیم همواره به رتبه‌های بالای جدول برسیم.

*از عملکرد اسدی خیلی راضی هستم. نه تنها به خاطر کارهایش در زمین، بلکه به خاطر تغییری که در خودش ایجاد کرده و من برای او خیلی ارزش قایل هستم. بازیکن غیرقابل جایگزینی نداریم. پس از بازگشت عباس‌زاده و اضافه شدن مهاجم خارجی در خط حمله رقابت ایجاد می‌شود و این موضوع به نفع تیم است.

انتهای پیام/


برچسب ها: تراکتور پاکو خمز

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *