سیدعباسی: تاکنون ندیده بودم داور والیبال در یک صحنه ۳ بار کارت بدهد/ می‌خواهیم از پیکان انتقام بگیریم

7:45 - 01 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۰۲۱۶۲
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: هدفگذاری ما از این تیم جوان در این فصل در وهله اول اینست که سهمیه لیگ برتری ارومیه را حفظ کنیم.

جهانگیر سیدعباسی در گفت‌وگو با میزان، درباره نخستین شکست تیم شهرداری ارومیه مقابل فولاد سیرجان در دور برگشت لیگ برتر والیبال پس از پنج پیروزی متوالی، اظهار داشت: به بازیکنانم بابت تلاشی که تا لحظه آخر در این بازی سخت انجام دادند و به تیم حریف به خاطر این پیروزی تبریک می‌گویم. در ۴۸ سالی که از خدا عمر گرفته‌ام و در سه دهه‌ای که در والیبال حضور دارم برای اولین بار بود که دیدم داور در یک صحنه ۳ بار از کارت خود استفاده کند. به هیچ عنوان نمی‌خواهم پیروزی فولادسیرجان و تلاش بازیکنان این تیم را زیر سوال ببرم و باخت خودمان را گردن داوری بیاندازم، اما داور واقعا بازی را بی‌دلیل از جریان انداخت و به ما ضربه زد.

وی با انتقاد از عملکرد داور اول این بازی، افزود: داور می‌توانست با یک کارت زرد و تذکر بازی را مدیریت کند، اما متاسفانه پس از کارت زرد دوباره یک کارت قرمز و در ادامه برای بار سوم به مصطفی‌وند کارت نشان داد و بازیکن باتجربه ما را اخراج کرد. داوری دلیل باخت ما نبود، اما بازی را خراب کرد و می‌توانست قضاوت بهتری داشته باشد. اگر آن اتفاقات رخ نمی‌داد، قطعا تمرکزمان در ست دوم و آن هم در حالی که ست اول را برنده شدهه بودیم، به هم نمی‌ریخت. با کارت‌های متوالی داور، مصطفی‌وند که کاپیتان‌مان بود مجبور شد آن ست را در رختکن بماند و واقعا پس از آن‌تصمیم جنجالی داور، تیم شهرداری ارومیه از هم پاشید.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه، تصریح کرد: در مورد در ست چهارم اگر فقط یک‌ اشتباه را مرتکب نمی‌شدیم، قطعا به برتری می‌رسیدیم و بازی به ست پنجم کشیده می‌شد. تا امتیاز ۲۴ هم از حریف پیش بودیم. به کار کردن با این بازیکنان جوان افتخار می‌کنم و در همین بازی بازیکنانی در تیم حریف بود که اندازه کل تیم شهرداری ارومیه تجربه دارد.

وی درخصوص دیدار دشوار هفته آینده مقابل پیکان، اظهار کرد: فردا در ارومیه میزبان تیم قدرتمند پیکان خواهیم بود. پیکان تیم شناخته شده و پرمهره‌ای است، اما مقابل هیچ تیمی از پیش بازنده نیستیم و باتوجه به اینکه در دور رفت مغلوب پیکان شده بودیم، قطعا در اندیشه جبران آن باخت و پیروزی هستیم‌.

سیدعباسی در پایان در واکنش به شانس شهرداری ارومیه برای صعود به پلی‌آف، گفت: هدفگذاری ما از این تیم جوان در این فصل در وهله اول اینست که سهمیه لیگ برتری ارومیه را حفظ کنیم که با توجه به تعداد برد‌های‌مان و شرایط تیم‌های پایین‌تر از خودمان تا حدود زیادی به این هدف رسیده‌ایم. هرچند صعودمان به پلی‌آف واقعا سخت است، اما بازیکنانم پتانسیل صعود به دور حذفی را دارند و تا روز آخر تلاش‌مان را می‌کنیم تا در بین ۸ تیم برتر دور مقدماتی قرار بگیریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *