رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

لطیفی: ساپینتو باید بازیکنانش را از لحاظ روانی تقویت کند/ استقلال به ۲ دلیل مغلوب سپاهان شد

0:15 - 01 بهمن 1401
کد خبر: ۴۶۰۱۹۷۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: ساپینتو باید بازیکنانش را از لحاظ روانی تقویت کند چرا که آنها مشکل روحی دارند و باید این معضل حل شود.

علی لطیفی در گفت‌وگو با میزان، درباره شکست تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی پایاپا و جذابی بود و بعد از مدت‌ها از فوتبال زیبا به وجد آمدیم. البته سپاهانی‌ها حرفه‌ای‌گری کردند و بهتر ظاهر شدند.

وی‌ ادامه داد: استقلالی‌ها فرصت برای گلزنی داشتند و از آن طرف هم سپاهانی‌ها ۲ بار به تیرک زدند. البته آبی‌پوشان بازنده سربلند بودند، اما متأسفانه بازی ۶ امتیازی از دست دادند. آنها سالیان سال است که در اصفهان مشکل دارند و عدم برد استقلال در اصفهان ادامه دارد و کار سخت شد.

*کی‌روش مقصر اصلی شرایط فعلی فوتبال ماست

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: من از همان ابتدای فصل پیش‌بینی کردم که استقلال، پرسپولیس و سپاهان مدعی قهرمانی هستند. البته ضعف اساسی فوتبال ما عدم گلزنی تیم‌هاست؛ استقلال و سپاهان به عنوان بهترین تیم‌های لیگ رو در روی هم قرار گرفتند، اما موقعیت زیادی را از دست دادند و این معضل باید رسیدگی شود.

لطیفی عنوان کرد: کی روش مقصر اصلی این اتفاق است، چرا که او فوتبال تدافعی و اقتصادی را وارد فوتبال ما کرد و مربیان ما هم از او تبعیت می‌کنند و فوتبال خلاقانه و با کیفیت را در لیگ برتر فوتبال نمی‌بینیم.

*رضایی روی گل اول سپاهان مقصر بود

وی درباره اینکه نبود حسینی در بازی با سپاهان موثر بود، گفت: رضایی روی گلی که از ضربه ایستگاهی توسط نورافکن دریافت کرد مقصر بود، اما در بقیه صحنه ها خوب ظاهر شد و چند موقعیت تک به تک را گرفت. شاید اگر حسینی هم درون دروازه بود موقعیت‌های تک به تک را گل می‌خورد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تیم استقلال به ۲ دلیل بازنده شد. یکی حرفه‌ای‌گری سپاهان و انگیزه‌ای که حریف داشت؛ دوم، اشتباهات بچگانه‌ای که بازیکنان استقلال در خط دفاع داشتند؛ این ۲ عامل باعث شکست آبی‌پوشان شد.

*استقلالِ مجیدی قهرمان شد چون گل نمی‌خورد

لطیفی درباره اینکه آیا استقلال می‌تواند در لیگ برتر فوتبال به موفقیت برسد، گفت: علی رغم اینکه فلسفه ساپینتو ارائه فوتبال تهاجمی و مالکانه است، اما باوجود اینکه استقلال توپ را در اختیار دارد، اما نمی‌تواند خلق موقعیت کند و مهاجمان به گل تبدیل کنند. استقلال برای اینکه به کورس قهرمانی برگردد باید معضل عدم خلق موقعیت را حل کرده و مشکل دفاعی خود را بعد از لو دادن توپ برطرف کند.

وی تصریح کرد: استقلال در زمان مربیگری مجیدی زیبا بازی نمی کرد، اما قهرمان شد چون گل نمی‌خورد، اما امسال این تیم موقعیت‌های گلزنی زیادی به حریفان خود داده و ساپینتو باید این ۲ معضل را حل کند.

*استقلال باوجود مهاجمان زیاد، ضعف گلزنی دارد

پیشکسوت استقلال در پایان درباره اینکه این تیم در نقل و انتقالات به چه بازیکنی نیاز دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به مصدومیت رضاوند، استقلال نیاز به یک پلی میکر دارد تا پشت مهاجمان باشد و پاس گل بدهد. علی رغم اینکه استقلال مهاجمان زیادی دارد، اما ضعف گلزنی دارد و باید این ضعف گلزنی را حل کند. در حال حاضر ارسلان مطهری عصای دست ساپینتو است. استقلال به جز در پست بازیساز کمبود بازیکن ندارد و باید ساپینتو بازیکنانش را از لحاظ روانی تقویت کند چرا که آنها مشکل روحی دارند و باید این معضل حل شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *