رئیس مجلس: سپاه پاسداران منحصر به فردترین سازمان ضد تروریستی در منطقه و جهان است

21:42 - 29 دی 1401
کد خبر: ۴۶۰۱۹۵۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس مجلس با بیان اینکه دستگاه محاسباتی اروپایی‌ها این نوبت هم اشتباه کردند تاکید کرد: سپاه پاسداران منحصر به فردترین سازمان ضد تروریستی در منطقه و جهان است.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام خبرگزاری خانه ملت محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که عصر امروز (29 دی ماه 1401) برای حضور در یادواره شهدای شهرستان بندر انزلی به استان گیلان سفر کرده بود در این مراسم و در جمع مردم شهرستان بندر انزلی گفت: دستگاه محاسباتی اروپایی ها این نوبت هم اشتباه کردند، اگر اتحادیه اروپا چنین تصمیمی بگیرد و سپاه را به عنوان سازمان تروریستی اعلام کند به این معناست که خود اتحادیه اروپا یک سازمان بزرگ حمایت از تروریست است.

رئیس قوه مقننه افزود: سپاه منحصر به فردترین سازمان ضد تروریستی در منطقه و جهان است، اروپا مراقب باشد حامی خواست داعش نشود، اروپایی ها امروز در حال نشان دادن این هستند که حمایت از تروریست را به سیاست رسمی خود تبدیل کنند.

قالیباف افزود:هشدار می دهم در صورت نهایی شدن این تصمیم مجلس ایران قطعاً مقابله به مثل خواهد کرد و این کاملاً منطقی است که ما دولت های اروپایی را حامی تروریست و ارتش های آن ها را در گروه تروریستی در نظر بگیریم و به شیوه کاملاً متفاوت در منطقه با آنها برخورد خواهیم کرد.

در حال تکمیل…


برچسب ها: رئیس مجلس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *