مطهری: 3 امتیاز این بازی حق نساجی بود/ توپ جمع کن‌های مس توپ را به ما نمی‌دادند

17:45 - 29 دی 1401
کد خبر: ۴۶۰۱۴۶۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: حق تیم من واقعا سه امتیاز بود. بچه های من در حال حاضر در رختکن همه ناراحت هستند.

خبرگزاری میزان - حمید مطهری در کنفرانس خبری بعد از دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال نساجی مازندران مقابل مس رفسنجان اظهاراتی داشت که گزیده آن در زیر می‌خوانید:

*شروع صحبت هایم به این شکل است که واقعا از این نتیجه مساوی خیلی ناراحت هستم. حق تیم من واقعا سه امتیاز بود. بچه های من در حال حاضر در رختکن همه ناراحت هستند. یک استراتژی خوب برای این بازی فوق العاده داشتیم. مخصوصا در نیمه اول یک فوتبال شناور، خیلی خوب و تاکتیکی بازی کردیم. در همه زمینه‌ها تیم برتر میدان بودیم.

*در نیمه دوم یک مقدار بازی تعادل پیدا کرد. هم ما می‌توانستیم برنده باشیم و هم تیم رفسنجان اما یک چیز من را ناراحت می‌کند. دیروز حتی در کنفرانس صحبت کردم، از مهمان نوازی مردم خوب رفسنجان گفتم زیرا قبلا با پرسپولیس به اینجا آمده بودم. امروز هواداران تیم مس به بچه‌های من و تیم داوری فحاشی می‌کردند و این واقعا دور از انتظار بود. ضمن اینکه کادرفنی محترم تیم مس 50 نفره به روی داور می‌ریختند و این اصلا قشنگ نبود و زیبنده تیم مس رفسنجان نبود.

*زمانی که تیم مس یک بر صفر جلو می‌افتد، خیلی سازمان دهی شده، توپ جمع کن های تیم مس توپ را نمی‌دهند. این کارها برای اهل دقیانوس است. واقعا این کارها قشنگ نیست و این طوری تیم آنها تنبیه شد.  فوتبال مردانه است، در زمین تاکتیکی باشید و هرکسی سرتر بود برنده شود.

*این مسائل نکات منفی بازی بود که متاسفانه به چشم آمد. بچه های من فوق العاده تاکتیکی بازی کردند. با قلب‌هایشان بازی کردند. به آنها خسته نباشید می‌گویم. در مجموع انتظارم از این بازی و این شهر خیلی بیشتر بود. شب قبل بازی مس رفسنجان؛ یک آماری در آمده که نساجی بیشترین سود را برده است. بروید ببینید که این آمار از کجا در آمده و چه کسی این آمار را پخش کرده؟ نساجی تیم داوری را تحت تاثیر قرار می‌دهد؟ تیم من دو پنالتی را در بازی سپاهان، مقابل پیکان، گل آفساید مقابل ملوان داشته است. بازهم بگویم؟

*جوانان خوبی مثل جان ملکی، صابر احدانی،جعفری، شریفی و داوران و عبدی و خیلی های دیگر را داریم. بچه های من به معنی واقعی کلمه کار تیمی را به نحو احسن انجام دادند. ما یک تیم هستیم و من از تک تک بچه ها تشکر می‌کنم.

*اعتراض به داور مسابقه؟ بله، داوری هم یک جاهای با ما و یک جاهای با مس رفسنجان، من همیشه اشاره کرده‌ام تا زمانی که ویدیوچک نیایید این اتفاقات و اعتراضات است. ما با اینکه یک باشگاه خصوصی هستیم، شما بیایید ببینید تمام زیر ساخت ها و امکانات ورزشگاه های وطنی مهیای برای آمدن و نصب ویدیوچک است. با اینکه یک باشگاه خصوصی هستیم. من استقبال میکنم، بله من مربی هم باید آرامش داشته باشم. اگر ویدیوچک بیاید فکر می کنم این آرامش به همه تیم‌ها بازمی‌گردد. به تیم داوری هم خسته نباشید می‌گویم اما یک جاهای یک سری صحنه‌ها در جریان بازی اتفاق افتاده است که نمونه آن در شروع بازی، پنالتی که روی کریم اسلامی بود که باید اشاره کنم. البته این نظر خودم است و باید فیلم بازی را ببینم. نمی‌خواهم قضاوت ناعادلانه‌ای کنم. در نهایت به تیم داوری احترام میگذاریم، باید ویدیوچک بیایید که ما کمترین مشکلات را از داوری داشته باشیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *