رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تارتار: سرشار از انگیزه هستیم/ پرسپولیس را در آزادی تحت فشار می‌گذاریم

12:02 - 29 دی 1401
کد خبر: ۴۶۰۱۳۴۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: بازیکنان و کادر فنی ذوب‌آهن برای بازی با پرسپولس سرشار از انگیزه هستیم و بازیکنان ما مصمم هستند که پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی تحت فشار قرار بدهند.

خبرگزاری میزان - مهدی تارتار پیش از دیدار تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*پرسپولیس نیاز به تعریف و تمجید من ندارد. این هفته با تیمی بزرگ و مدعی بازی داریم. در چند سال اخیر فوق‌العاده بودند. تیم بسیار با ثبات کارش را دنبال کرده و هر سال تقویت شدند. این مسائل کار ما را سخت می‌کند.

*بازیکنان و کادر فنی ذوب‌آهن برای بازی با پرسپولیس سرشار از انگیزه هستیم و بازیکنان ما مصمم هستند که پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی تحت فشار قرار بدهند. ما این توانایی را داریم.

*امسال در برابر تیم‌های مدعی بسیار خوب کار کردیم و بازیکنان ما تمرینات خوبی را در طول هفته داشتند و سعی کردیم روی نقاط قوت و ضعف پرسپولیس کار کنیم.

*امیدوارم فردا روز خوب بازیکنان ما باشد و بتوانیم با دست پر ورزشگاه آزادی را ترک کنیم.

*صادق صادقی محروم است و چند بازیکن هم از جمع ما جدا شدند. چند نفر به جمع ما اضافه شدند که اگر مشکلی نداشته باشند می‌توانند به ما کمک کنند.

دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان فردا (جمعه، 30 در ماه) از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *