رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دادستان رودبار جنوب نواقص شبکه آبرسانی را بررسی کرد

17:04 - 28 دی 1401
کد خبر: ۴۶۰۰۶۷۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
دادستان عمومی و انقلاب رودبار جنوب استان کرمان از چاه های تامین کننده آب شرب این منطقه بازدید و بر رفع نواقص شبکه آبرسانی به مردم تاکید کرد.

خبرگزاری میزان - حامد عمرانی با همراهی رئیس شبکه بهداشت این شهرستان در راستای حفظ و حراست از حقوق عامه و دسترسی به آب سالم و بهداشتی از چاه های تامین کننده آب شرب این منطقه بازدید و بر رفع نواقص شبکه آبرسانی به مردم تاکید کرد.

دادستان عمومی و انقلاب رودبار جنوب در این بازدید دسترسی مردم به آب سالم را یک اصل مهم برشمرد و افزود: برخی نواقص در شبکه آبرسانی به مردم با نظر کارشناسان مربوطه شناسایی شده و باید در اسرع وقت برطرف گردند تا مردم به راحتی به آب مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

وی بر نظارت مستمر و حفظ کیفیت خدمات در حوزه تجهیزات استحصال و انتقال آب شرب عمومی نیز تاکید و اظهارکرد: تاکنون گزارشی مبنی بر آلوده بودن آب شهر رودبار جنوب به این مرجع قضایی واصل نشده است و این بازدید در راستای پیشگیری از وقوع جرم صورت گرفت.

گفتنی است در این بازدید میدانی که به همراه رییس شبکه بهداشت شهرستان رودبارحنوب و کارشناس مربوطه انجام شد نواقص شبکه آبرسانی این شهرستان احصاء و مراتب طی نامه ای رسمی به اداره آب و فاضلاب شهرستان جهت رفع فوری ابلاغ شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *