رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دادستان همدان: کمبود فضاهای آموزشی و فرهنگی در حاشیه شهر قابل قبول نیست

14:50 - 28 دی 1401
کد خبر: ۴۶۰۰۰۵۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان همدان گفت: پیگیر مطالبات به حق اهالی شهرک مدنی برای اجابت درخواست‌های آن‌ها هستیم.

خبرگزاری میزان _ حسن خانجانی موقر دادستان همدان با حضور سه ساعته خود در جمع اهالی شهرک مدنی پای درد و دل آنان نشست.

وی گلایه مندی اهالی از جانمایی نامناسب روزبازار، کمبود فضاهای تفریحی، ورزشی و فرهنگی، ترافیک سنگین خیابان‌های اطراف مسجد امام حسین(ع) به ویژه در ساعات اولیه صبح و یا زمان تعطیلی مدارس و نیز کمبود اتوبوس را از مشکلات مطرح شده ساکنان این شهرک برشمرد.

دادستان همدان تصریح کرد: بازارچه‌ای که گفته شده به زودی در این شهرک ساخته می‌شود، به نظر کار کارشناسی شده و به نفع مردم است، اما باید پیش از ایجاد آن، موضوع ترافیک را حل کرد تا مشکلی بر مشکل مردم در این حوزه افزوده نشود.

وی کمبود فضاهای آموزشی و تغییرکاربری‌هایی که سبب تراکم جمعیت در این منطقه شده را از دیگر مشکلات مطرح شده عنوان کرد و گفت: این که گفته شده در یک کلاس درس بیش از 40 دانش آموز مشغول به تحصیل هستند نه به نفع دانش آموز است و نه به نفع معلم و بهتر است آموزش و پرورش با دور اندیشی چاره‌ای برای رفع این مشکل بیاندیشد.

خانجانی موقر با بیان اینکه باید دستگاه‌های اجرایی پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشند، ابراز امیدواری کرد: با پیگیری و مکاتبات خود با این دستگاه ها، راهکارهای قانونی ارایه دهند تا گره ای از مشکلات اهالی خونگرم این منطقه باز شود و حقی از آن‌ها تضییع نشود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *