رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

3 + 1 استقلالی دیدار با سپاهان را از دست دادند

10:51 - 28 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۹۸۳۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم فوتبال استقلال 3 بازیکنش را به دلیل محرومیت و مصدومیت در دیدار مقابل سپاهان اصفهان در اختیار نخواهد داشت.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال استقلال در حالی فردا (پنجشنبه، 29 دی) در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان خواهد رفت که 3 بازیکن تیمش را قطعاً در این دیدار در اختیار نخواهد داشت و تکلیف یک بازیکن دیگر نیز برای قرار گرفتن در ترکیب آبی‌پوشان مشخص نیست.

روزبه چشمی، هافبک استقلال به دلیل 4 اخطاره بودن نمی‌تواند آبی‌پوشان را در این دیدار همراهی کند. محمدحسین مرادمند نیز دیگر مصدوم استقلال است که به این بازی نمی‌رسد. سیدحسین حسینی، دروازه‌بان استقلال هم که به علت مصدومیت در دیدار مقابل تراکتور در تمرینات اخیر آبی‌پوشان حضور نداشته تحت درمان قرار دارد و‌ بعید است بتواند شاگردان ساپینتو را در این دیدار همراهی کند.

عارف غلامی هم که طی روزهای گذشته در کنار سبحان خاقانی به صورت اختصاصی تمریناتش را پیگیری کرده و هنوز در تمرینات گروهی حضوری فعال نداشته تا مشخص شود هنوز به طور کامل آماده نشده. با این تفاسیر، احتمالا شاهد غیبت غلامی نیز در مسابقه روز پنجشنبه با سپاهان خواهیم بود؛ هر چند ممکن است به اصفهان برود، اما با این شرایط بعید است در ترکیب استقلال به میدان برود.

ابوالفضل جلالی و آرش رضاوند، بازیکنانی هستند که بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت با تیم تمرین می‌کنند و شرایط بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده‌اند، اما به نظر می‌رسد ساپینتو ریسک نمی‌کند و تا زمانی که این بازیکنان به آمادگی کامل نرسند بعید است در ترکیب اصلی به میدان بروند.

به گزارش میزان، تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال، پنج‌شنبه، ساعت ۱۶:۳۰ در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *