رئیس کل دادگستری اصفهان از حوزه قضايی شهرضا بازديد كرد

14:46 - 28 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۹۷۵۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئيس كل دادگستری اصفهان بر حمايت دستگاه قضايی استان از سياست‌های دولت در زمينه مديريت مصرف گاز و ديگر حامل‌های انرژی تاكيد كرد.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمين اسدالله جعفری در ادامه دور دوم بازديدهای سرزده از حوزه‌های قضايی استان، به اتفاق دادستان عمومی و انقلاب اصفهان و تنی چند از معاونان خود از حوزه قضاييی شهرضا بازديد كرد و از نزديك در جريان نحوه ارائه خدمات به مراجعين قرار گرفت.

وی در حاشيه اين سفر روند رسيدگی به پرونده‌ها در اين حوزه قضايی را رضايت‌بخش توصيف و تصريح كرد: با توجه به كمبود نيروهای قضايی و اداری در اين شهرستان و همچنين وجود مشكل فضای فيزيكی، عملكرد دادگستری شهرستان شهرضا در امر رسيدگی به پرونده‌ها رضايت‌بخش است.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری افزود: اقدامات مقدماتی در جهت توسعه فضای فيزيكی، تخصيص تجهيزات، منابع مالي و نيرو به اين حوزه قضاييی در دادگستری استان انجام شده و در آينده‌ای نزديك با به ثمر نشستن اين تلاش‌ها شاهد افزايش كيفيت و سرعت در رسيدگي‌ها خواهيم بود.

رئيس کل دادگستری استان اصفهان در ادامه از تخصيص 31 نفر نيروی اداری و تعدادی نيروی قضايی جديد به دادگستری شهرضا خبر داد و گفت: از دوره‌های كارآموزی قضات كه در حال برگزاری است تعدادی قاضی برای خدمت در دادگستری شهرضا در نظر گرفته خواهد شد همچنين مراحل جذب نيروهای اداری جديد كه به دستگاه قضايی استان تخصيص داده شده به پايان رسيده است و با صدور مجوز شروع به كار آنها از سوی دولت، تعداد 31 نفر از اين نيروها در دادگستری شهرضا مشغول به‌كار خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری در ادامه آمار صلح و سازش در پرونده‌های شورای حل اختلاف شهرستان شهرضا در سال جاری را حدود 47 درصد اعلام و ابراز اميدواری كرد: با تلاش رئيس دادگستری، دادستان و مسئولان شورای حل اختلاف و با بهره‌گيری بيشتر از ظرفيت‌های مذهبی و اجتماعی اين شهرستان، ميانگين آمار صلح و سازش شورای حل اختلاف شهرضا در سال آينده به بيش از 50 درصد برسد.

وی انسجام مسئولان شهرستان شهرضا در مسائل مختلف را ستودنی دانست و از همكاری مسئولان اين شهرستان با دادگستری تقدير و تشكر کرد.

رئيس كل دادگستری اصفهان همچنين بر حمايت دستگاه قضايی استان از سياست‌های دولت در زمينه مديريت مصرف گاز و ديگر حامل‌های انرژی تاكيد كرد.

وی در پايان با اشاره به اينكه استان اصفهان جزو استان‌های پرمصرف در زمينه مصرف گاز است از همه هم‌استانی ها خواست صرفه‌جويی و مديريت بهينه مصرف گاز را جدی گرفته تا ديگر هموطنان در روزهای سرد زمستان با مشكل قطعی يا افت فشار گاز روبرو نشوند.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری اصفهان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *