الهامی: 5، 6 بازیکن هوادار پیشنهاد دارند/ شجاعی تا 2 سال دیگر یکی از بهترین‌های ایران است

16:10 - 27 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۹۱۹۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم هوادار تهران گفت: تیم هوادار هستیم و باید به اندازه تیم هوادار از ما انتظار داشته باشند.

خبرگزاری میزان - ساکت الهامی، سرمربی تیم هوادار در حاشیه تمرین امروز(سه‌شنبه) تیمش و همچنین خرید مسعهود شجاعی صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*با توجه به اینکه نیم‌فصل است چند بازیکن از جمع ما اضافه شدند که برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم. با کمبودهایی که داشتیم و با شناختی که از شجاعی داشتم این بازیکن به جمع ما اضافه شد. او جزو نوابغ فوتبال ماست و ان‌شاءالله بتوانیم از وجود این بازیکن استفاده کنیم.

*پنج، شش بازیکن ما پیشنهاد دارند و تیم‌هایی برای آنها نامه زدند. نمی‌دانیم به آنها می‌توانیم رضایت‌نامه بدهیم یا نه. اسم تیمی را نمی‌برم، ولی با توجه به اینکه خودمان به این بازیکنان احتیاج داریم تا جایی که بتوانیم روی ماندن آن‌ها پافشاری می‌کنیم، ولی یک‌دفعه امکان دارد نشود کاری کرد. بچه‌هایی که می‌خواهیم جذب کنیم قبلاً با من کار کردند و از آنها شناخت داریم و ان‌شاءالله بتوانند در نیم‌فصل دوم ما را کمک کنند تا جایگاه خوبی به دست بیاوریم.

*بحث جایگاه با بحث کیفیت فوتبال فرق می‌کند. ما تیم هوادار هستیم و باید به اندازه تیم هوادار از ما انتظار داشته باشند. روز اول هم گفتم که چالش امسال سخت است و تمام سعی و تلاش من و بچه‌ها این است که تیم‌مان باشخصیت و قابل احترام باشد. به نظرم به این جایگاه هم رسیدیم. این هم برای مدیریت مالک و مدیریت و بازیکنان است.

*مسعود شجاعی که یک بازیکن باتجربه است. او از فوتبالیست‌هایی است که من عاشقانه دوستش دارم و یک جنتلمن واقعی است. فوتبال ما احتیاج دارد از این بازیکنان استفاده کند و به نظرم مسعود می‌تواند الگوی خوبی برای جوانان باشد. او تا دو سال دیگر هم یکی از بهترین فوتبالیست‌های ماست.

*قطعاً بها دادن به جوانان در ابتدا مشکل‌ساز می‌شود و ما امتیازاتی مقابل صنعت نفت و نفت مسجدسلیمان از دست دادیم. وقتی که به بازیکن جوان بازی می‌دهید باید تاوانش را بدهید. ما این تاوان را دادیم و در پنج هفته آخر هم برداشت‌مان را کردیم. من اعتقاد دارم در کنار بازیکنان جوانی که داریم؛‌ بازیکنان باتجربه‌ای مثل شجاعی، شجاعیان و مرادی می‌توانند خیلی به ما کمک کنند. ما یک تیم واقعاً تهرانی هستیم. من یک خواهش از آقای شیرازی (رئیس هیئت فوتبال تهران) دارم که یک زمین برای ما تهیه کند. واقعاً زمین‌ها کیفیت لازم را برای نوع بازی ما ندارد.

*نه از استاندار و نه از نماینده‌ها چیزی نمی‌خواهیم، ولی الان شرایطی پیش آمده است که تیم‌های شهرستانی زمین تهران را با قیمت‌هایی می‌گیرند که اگر هم نرفتند کسی دیگر نتواند آن را بگیرد. این کار قشنگی نیست. به نظرم هیئت فوتبال تهران باید اقدامی کند. ما نماینده تهران هستیم، پرسپولیس و استقلال ملی هستند. آنها اگر اهواز هم بروند زمین پیدا می‌کنند، ولی ما و پیکان در مضیقه هستیم. به نظرم اداره ورزش و جوانان تهران و هیئت فوتبال تهران باید به ما کمک کنند. ما یک بار آنها را ندیدیم. الان زمین‌هایی در تهران مانند بانک ملی و صبا ماندند. تهران زمین‌های زیادی دارد که بتوانند آماده کنند.

*سجاد جعفری گویا قرارداد داشته و طبق قراردادش فسخ کرده است. باشگاه هم با توجه به این موضوع از او شکایت کرده است. الان هم باشگاه به دنبال دفاع از حقش است. این موضوع به باشگاه بستگی دارد.

*باید از مسئولان ورزشگاه هما تشکر کنم، ولی الان زمستان است و کیفیت زمین‌ها خوب نیست. این زمین برای کیفیت تیم لیگ برتری مهیا نیست. اگر قرار است این زمین به ما داده شود نباید مثلاً امروز ما تمرین کنیم و فردا یک تیم دیگر. این اصلاً خوب نیست. اینجا ورزشگاه استانداردی است، ولی الان چمن با سردی هوا دو هفته دیگر زرد می‌شود. البته معلوم نیست فردا این زمین را به ما بدهند. ما امروز هم با هزار التماس این زمین را گرفتیم. هیئت فوتبال باید زمین ما را فراهم کند؛ مسئولیت قبول کردند! پسرش هشت مسئولیت دارد، یک مسئولیت دیگر هم اضافه کنند تا به ما زمین اضافه کند!

*در 15 هفته گذشته فقط روی یک توپ که در یک متری خودم بود، اعتراض کردم، آنهم نه مثل قبل. فکر می‌کنم این هم لطف خداست. خودم هم نمی‌دانم این شرایط چقدر خوب است که به این جایگاه رسیدیم. من حتی یک تذکر هم از یک داور نشنیدم. به هر حال انسان رفته رفته بارور می‌شود و به تجربه لازم می‌رسد. شاید اگر من پنج سال پیش این تجربه را داشتم، شرایطم خیلی بهتر بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *