دادستان شهرستان راور: جمع آوری معتادان متجاهر و برخورد جدی با سارقان از مهمترین مطالبه مردم است

9:49 - 27 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۸۲۳۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور استان کرمان گفت:جمع آوری معتادین متجاهر از سطح شهر و برخورد جدی با سارقان اموال مردم از مهمترین مطالبه مردم است.

خبرگزاری میزان - مجتبی استوار زاده گفت:در راستای حفظ حقوق شهروندی، پیشگیری از وقوع بزه سرقت و مبارزه با اعتیاد، معتادین متجاهر سطح شهر راور جمع آوری شده و به مرکز ترک اعتیاد استان معرفی شده اند.

وی اظهار کرد: جمع آوری معتادین متجاهر از سطح شهر و برخورد جدی با سارقان اموال مردم مهمترین مطالبه مردم این شهرستان است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح و در راستای اعمال ماده ۱۶ قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر، تعداد 21 از معتادین متجاهر سطح شهر با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان راور شناسایی و به مرکز ترک اعتیاد استان معرفی شدند.

استوار زاده بر لزوم تشریک مساعی در زمینه بازپروری معتادان متجاهر و عدم بازگشت به سوی اعتیاد را مورد تاکید قرار داد و گفت: عزم جدی همه مسئولان و دستگاه‌ها لازمه موفقیت در این موضوع است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور بر اهمیت ساماندهی معتادان متجاهر سطح شهر تاکید کرد و گفت: اولویت کوتاه مدت مبتنی بر ساماندهی معتادان متجاهر است؛ زیرا وجود این افراد در سطح جامعه، جلوه نامناسبی به شهرها می دهد، احساس امنیت را خدشه دار می کند و مشکلات دیگری را نیز به دنبال دارد.‌

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *