رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

طالبی: مغانلو برای هر حریفی خطرناک است/ مهاجمان سپاهان می‌توانند از تزلزل مدافعان استقلال استفاده کنند

9:45 - 29 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۷۹۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان گفت: سپاهان از لحاظ فیزیکی در فوتبال ایران همتا ندارد و از لحاظ کیفیت بازی در سطح بالایی قرار دارد.

فرشید طالبی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی سپاهان مقابل سایپا و صعود به دور بعد جام حذفی اظهار داشت: سپاهان از لحاظ فیزیکی در فوتبال ایران همتا ندارد و از لحاظ کیفیت بازی در سطح بالایی قرار دارد. سایپایی‌ها مقابل سپاهان حرفی برای گفتن نداشتند و اگر با تیم اول خودشان هم می‌آمدند باز هم نمی‌توانستند سپاهان را شکست دهند، اما این برد نباید باعث شود آن‌ها به خودشان مغرور شوند. سپاهان در بازی‌های خارج از خانه کمی بدشانس بوده و باعث شده امتیازاتی از دست برود.

وی افزود: ساختار دفاعی سپاهان عالی است و همانطور که واضح است آن‌ها چهارمین خط دفاعی برتر لیگ هستند. خداراشکر در خط حمله هم شهریار مغانلو روز‌های خوبی را پشت سر می‌گذارد و با هت تریکی که مقابل سایپا به ثبت رساند خط و نشانی برای دیگر حریفان سپاهان نیز کشید. رقابت درون دروازه سپاهان واقعا جذاب است و هر ۳ دروازه‌بان سپاهان واقعا نعمت بزرگی برای زردپوشان هستند.

پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان در رابطه با نقل و انتقالات باشگاه سپاهان تصریح کرد: سپاهان از لحاظ نفرات خوب است. از نظر من باید در کنار مغانلو یک مکمل قرار دهند. محمدرضا حسینی بازیکن خوب و باتجربه‌ای است و باید به هر طریقی او را حفظ کنند و از او استفاده کنند. طبق شناختی که از مورایس داریم؛ او در نیم فصل ترکیب تیمش را تغییر نمی‌دهد و باید بازیکنانش را حفظ کند.

طالبی در پایان در خصوص دیدار بعدی سپاهان در لیگ برتر فوتبال مقابل استقلال خاطرنشان کرد: استقلال تیم خوبی است و در مسابقات اخیر قدرتمند نشان داده، اما در فاز دفاعی کمی تزلزل دارند و مهاجمان سپاهان می‌توانند به خوبی از این فرصت استفاده کنند. سپاهان نشان داده که در بازی‌های داخل خانه از کیفیت خوبی برخوردار است و تا به حال در خانه بازنده نبود است. سپاهان در دفاع عملکرد مثبتی دارد و امیدوارم در بازی مقابل آبی پوشان موفق باشند و یک کلین شیت را ثبت کنند. این دیدار از نظر من زیباترین بازی تاریخ این دو تیم خواهد، زیرا هر ۲ تیم در جدول هم امتیاز هستند و باید با تمام توان خود وارد زمین شوند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *