اکبری: هزار بار هم چنین صحنه‌ای پیش بیاید، عطایی سیلی نمی‌زند/ فارینا نشان داد مهره مطمئنی است

7:45 - 27 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۷۹۶۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: بازیکنان باید یاد بگیرند پس از امتیاز به سمت تیم خودشان شادی کنند.

پیمان اکبری در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی قاطع تیم پیکان مقابل فولادسیرجان در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال، اظهار داشت: به بازیکنان و کادرفنی فولاد بابت چنین تیم خوبی تبریک می‌گویم چرا که این تیم تا به اینجا یکی از باثبات‌ترین تیم‌ها بوده‌ و نتایج بسیار خوبی هم کسب کرده است. حتی در دور رفت موفق به شکست پیکان شده بودند و از همین رو جدا از شرایط جدول محکوم به پیروزی و جبران باخت در دور رفت بودیم‌. خوشبختانه بازیکنانم به نحو احسن نکات تاکتیکی را در زمین اجرا کردند و هرچند شروع خوبی نداشتیم، اما از اواسط ست اول که امتیازات را به تساوی کشیدیم تا پایان بازی تیم برتر میدان بودیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان درخصوص دیدار بعدی تیمش، گفت: این پیروزی را فراموش می‌کنیم و باید برای دیدار سخت و خارج از خانه مقابل تیم قدرتمند پاس گرگان آماده شویم‌. پاس، کادرفنی و بازیکنان بسیار خوبی دارد و چند بازیکن این تیم در حال حاضر جزو ملی‌پوشان خوب هستند. باید ‌کم اشتباه و هماهنگ‌تر باشیم تا دست پر برگردیم.

وی در واکنش به عملکرد خوب رافائل فارینا، قطر پاسور لهستانی تیمش، اظهار کرد: در هفته‌های قبل کمتر به فارینا بازی دادم، چرا که سعی داشتیم در ابتدا با شرایط و جو والیبال در ایران بیشتر آشنا شود. امروز تصمیم گرفتم به صورت کامل از او استفاده کنم و هرچند در هفته‌های قبل انتقاداتی به این بازیکن می‌شد، اما خوشبختانه امروز انتظارات را برآورده کرد. تاکید می‌کنم که رضا رضایی همچنان پشت‌ خط‌زن اول تیم پیکان بوده و است، اما فارینا هم نشان داد که می‌تواند به عنوان یک مهره مطمئن در مراحل حساس پایانی کمک کند. کیفیت بالای دو قطر پاسورمان در وهله اول کار را برای من از جهت انتخاب سخت می‌کند، اما خوشحالم که تیمی خوب و آماده داریم.

اکبری در پایان در واکنش به افزایش مشاجره‌های لفظی در لیگ که اوج آن در واکنش بهروز عطایی و زدن به سیلی به بازیکن تیم خودش در بازی هراز آمل و مس رفسنجان بود، خاطرنشان کرد: عطایی همکار من و جدا از آنکه سرمربی تیم ملی است، همه اهالی والیبال او را به عنوان یک مربی با دانش و با اخلاق می‌شناسند. مطمئنا این رفتار عطایی هم از روی عصبانیت بوده و اگر هزار بار دیگر هم چنین صحنه‌ای پیش بیاید، عطایی چنین کاری انجام نمی‌دهد. چنین صحنه‌هایی بازتاب خوبی در رسانه‌ها ندارد و حتی در رسانه‌های معتبر بین‌المللی هم به آن پرداخته شد‌. بازیکنان باید یاد بگیرند پس از امتیاز به سمت تیم خودشان شادی کنند و امروز هم از بازیکن تیم فولاد سیرجان همین درخواست را داشتم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *