رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اکبری: تیم ملی در جام جهانی دچار خستگی و بی‌انگیزگی شده بود/ دیدارهای استقلال و سپاهان همیشه جذاب بوده

8:45 - 29 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۷۹۶۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال به نسبت دیدار گذشته بازی بهتری را به نمایش گذاشت. ساپینتو باید از تمام بازیکن‌هایش به خوبی استفاده کند.

یدالله اکبری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور و صعود به مرحله بعدی جام حذفی فوتبال ایران اظهار داشت: استقلال به نسبت دیدار گذشته بازی بهتری را به نمایش گذاشت. ساپینتو باید از تمام بازیکن‌هایش به خوبی استفاده کند. دلیل کنار گذاشتن آمانوف چیست؟ اگر او بازیکن خوبی نیست چرا او را در لیست نگه داشتید تا در ابتدای فصل بازیکنان باتجربه به تیم تزریق نشوند؟ از نظر من ساپینتو باید یکبار هم که شده به آمانوف فرصت بدهد.

وی افزود: اکنون فوتبال برای جوانان است و سن بالا‌ها دیگر نمی‌توانند برای جذابیت فوتبال کاری کنند. باید روی بازیکن‌های جوان سرمایه گذاری شود تا در آینده در فوتبال ملی نیز از آن‌ها استفاده شود. تیم ملی ایران در جام جهانی دچار خستگی و بی‌انگیزگی شده بود، با اینکه اگر دقت کنیم؛ تیم‌هایی که از بازیکنان جوان استفاده کرده بودند موفق‌تر ظاهر شدند. استقلال نیروی باانگیزه و جوان کم ندارد و می‌تواند از آن‌ها استفاده کند؛ از جمله آن بازیکنان می‌توان به امیرعلی صادقی نیز اشاره کرد که اگر مورد حمایت قرار بگیرد مطمئناً مثمرثمر خواهند بود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص نقل و انتقالات آبی پوشان اظهار داشت: ابتدا اینکه خوشحالم ساپینتو با پیروزی برابر تراکتور جواب منتقدین را داد و باید از او حمایت شود تا او با آرامش تیم را هدایت کند. او ابتدای فصل وقتی به استقلال ملحق شد به هیچ عنوان خریدی نکرد و تیمش با نظر او بسته نشد و همه پیش از هر نقد باید این موضوعات را در نظر بگیرد. ساپینتو قطعا به نقاط ضعف تیمش آگاه است. از نظر من استقلال در این زمان به یک هافبک بازیساز حرفه‌ای نیاز دارد تا مهاجمان ما را در نوک حمله صاحب موقعیت کند. استقلال مهاجمان خوبی دارد، اما تنها دلیل اینکه سردرگم و کم فروغ نشان داده‌اند؛ نبود یک بازیساز است تا آن‌ها را رهبری کند.

اکبری در پایان در خصوص دیدار بعدی استقلال مقابل سپاهان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران خاطرنشان کرد: سپاهان تیم قدرتمندی است و قطعا برای این بازی برنامه ویژه‌ای خواهند داشت. سپاهان با آمدن مورایس دچار تغییر و تحولات ویژه‌ای شده است. دیدارهای استقلال و سپاهان همیشه مانند بارسلونا و رئال مادرید مثل الکلاسیکو بوده است و از جذابیت بالایی برخوردار است. استقلال با پیروزی برابر تراکتور از انگیزه و روحیه بالایی برخوردار است و اگر نقاط ضعف خودشان را برطرف کنند در این بازی پیروز خواهند بود. دفاع استقلال در دو بازی گذشته متزلزل نشان داده که باید در بازی بعدی این مشکل حل شود. استقلال اگر این بازی را ببرد گام بسیار بلندی برای فتح لیگ برتر برداشته است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *