چهل و هفتمین برنامه ملاقات مردمی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران برگزار شد

15:43 - 26 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۷۵۳۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
چهل و هفتمین برنامه ملاقات مردمی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در راستای «تکریم ارباب رجوع » و استماع « بدون واسطه » مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه برگزار شد.

خبرگزاری میزان- چهل و هفتمین برنامه ملاقات مردمی یحیی جعفری در سال جاری در راستای « تکریم ارباب رجوع » و استماع « بدون واسطه » مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه برگزار شد.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در این برنامه با بررسی اظهارات، لوایح و مطالعه پرونده‌های قضایی مرتبط با هدف حل مشکلات اعلامی، دستورات و ارشادات لازم را در خصوص دقت و سرعت در رسیدگی به مشکلات مراجعان صادر کرد.

با توجه به تاکیدات رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران، معاونین قضایی و ستادی محاکم و سرپرستان مجتمع های قضایی تهران بصورت مستمر و برنامه ریزی شده ( روزانه _ دوره ای ) با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضائیه پاسخگوی مراجعین مردمی هستند.

900 برنامه ملاقات مردمی برگزار شده است

در راستای سیاست های تحولی محاکم در مسیر تحول و تعالی، با حضور رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران، معاونان قضایی_ستادی، سرپرستان و جانشینان مجتمع های قضایی ۲۴ گانه، با اشکال مختلفی از جمله (ملاقات‌ های مردمی برنامه ریزی شده هفتگی (استانی، ستاد محاکم و مجتمع ها )، دیدار مستقیم و بدون واسطه با مراجعه‌کنندگان در دفتر کار بصورت روزانه، بازدید و ملاقات با زندانیان، حضور در میزهای خدمت ویژه مساجد، نماز جمعه، مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه) در سال جاری قریب به 900 برنامه ملاقات مردمی برگزار شده و به حداقل 85 هزار نفر از مراجعان در این برنامه ها خدمت‌رسانی قضایی و حقوقی ارائه شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *