رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اختر: استقلال باید در بازی‌های 6 امتیازی برنده شود/ فوتبال ایران همچنان اندر خم یک کوچه مانده

0:45 - 27 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۷۵۱۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسو تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال اگر بخواهد کورس قهرمانی باقی بماند باید بازی‌های 6 امتیازی مقابل تیم‌های سپاهان، پرسپولیس و گل‌گهر را بگیرد.

ادموند اختر در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال قبل از آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال در نیم فصل اول فراز و نشیب زیادی داشت و در بازی‌های پایانی خودش هم آنچنان نتایج خوبی نگرفت. در پانزدهمین هفته لیگ برتر نیز در تبریز ۲ بر صفر باخت. آن بازی بدترین دیدار استقلال در چند فصل اخیر بود، چون تیم برنامه‌ای نداشت و مستحق باخت بود. امیدوارم در نیم فصل دوم چنین اتفاقی برای استقلال رخ ندهد تا در کورس قهرمانی باقی بماند.

وی در مورد آغاز مسابقات استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر عنوان کرد: از این هفته نیم فصل دوم شروع می‌شود و به طور حتم سخت‌ترین دیدارهای هر فصل مربوط به نیم فصل دوم است. در نیم فصل دوم تیم‌ها عیار واقعی خودشان را نشان می‌دهند و هر چه به بازی‌های آخر فصل رقابت‌ها نزدیک می‌شویم احتیاط در بین تیم‌‌ها بیشتر از قبل خواهد شد.

*استقلال باید مقابل سپاهان جبران مافات کند

کارشناس فوتبال در خصوص دیدار هفته شانزدهم استقلال مقابل سپاهان در اصفهان تصریح کرد: بازی مقابل سپاهان در اصفهان خیلی برای استقلال مهم است چون اولین دیدار فصل در آزادی را به این تیم واگذار کرده است. برهمین اساس باید در این مسابقه که مهمان است به ۳ امتیاز دست یابد تا جبران مافات کند. استقلال اگر بخواهد در کورس قهرمانی باقی بماند باید بازی‌های 6 امتیازی مقابل تیم‌های سپاهان، پرسپولیس و گل‌گهر را بگیرد.

اختر ادامه داد: اگر استقلال در اصفهان امتیاز از دست بدهد، جبران امتیازات از دست رفته خیلی سخت‌تر می‌شود. سپاهان حریف خوبی است و مربی و بازیکنان حرفه‌ای دارد. استقلال تیم پرمهره و جوانی است که باید این فصل هم مثل سال قبل نتیجه خوبی بگیرد، چون مدیریت کاربلد و سرمربی خوبی دارد. همچنین بازیکنان در بازی‌های قبلی توانسته‌اند هماهنگی زیادی را به دست آوردند و در نیم فصل دوم نتایج ایده‌آلی را در مسیر قهرمانی بگیرند.

*با یک باخت سرمربی عوض نمی‌کنند

وی در پاسخ به این سوال که آیا ساپینتو باید از سرمربیگری استقلال کنار گذاشته شود، تاکید کرد: قرار نیست که هرگاه تیم شکست خورد سرمربی تیم را تغییر بدهند. تا اینجای مسابقات لیگ برتر و جام حذفی که ساپینتو روی نیمکت استقلال نشسته است نتایج مناسبی گرفته است و تیم در بین تیم‌های صدر جدولی قرار دارد. مدیریت باشگاه هم از جنس استقلال است و کارش را به خوبی می‌داند.

اختر در پایان درباره عدم انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: مسئولان فدراسیون فوتبال که اصلاً به حرف کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال اهمیت نمی‌دهند و کار خودشان را انجام می‌دهند. زمان زیادی به رقابت‌های جام ملت‌ها باقی نمانده است و فقط وقت را هدر می‌دهند. تیم‌های خوبی در قاره آسیا هستند که در جام جهانی نتایج خوبی گرفتند و خیلی از فوتبال ایران جلوتر هستند. آنها برنامه‌های خود را یکی پس از دیگری دنبال می‌کنند و در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارند، اما فوتبال ایران همچنان اندر خم یک کوچه درگیر انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان و امید است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *