دهنوی: پرسپولیسی‌ها اعتماد بنفس کافی ندارند/ جدال تارتار و گل‌محمدی همیشه جذاب بوده

0:15 - 27 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۶۷۷۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس با فقدان اعتماد بنفس رو به رو است و تا زمانی که خودشان را باور نداشته باشند با چنین ضعف‌هایی رو به رو خواهند بود.

قاسم دهنوی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص برتری تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ون پارس و صعود به جمع شانزده تیم برتر جام حذفی اظهار داشت: ون پارس تیم سریع و خطرناکی بود و نشان داد در ادامه لیگ آزادگان حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. پرسپولیس با فقدان اعتماد بنفس رو به رو است و تا زمانی که خودشان را باور نداشته باشند با چنین ضعف‌هایی رو به رو خواهند بود.

وی افزود: پرسپولیس موقعیت‌های بسیار زیادی را از دست داد درحالیکه می‌توانست با تعداد گل‌های بیشتر این تیم را شکست دهد. در فاز دفاعی کمی متزلزل نشان دادیم و می‌توان این مشکل را به خاطر نبود بیرانوند توجیه کرد. گوهری دروازه‌بان جوان و آینده‌داری است، اما باید خودش را بهتر کند. ون پارس تیم قابل احترامی نشان داد و از آن دست تیم‌هایی بود که می‌توانست در جام حذفی شگفتی‌ساز شود، اما پرسپولیس این اجازه را نداد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در نقل و انتقالات تصریح کرد: گل‌محمدی بعد از سال‌ها کار در پرسپولیس بهتر از ما پیشکسوتان می‌تواند نظر بدهد و تمام خلأها و نقاط ضعف تیم را شناسایی و ترمیم کند. هواداران پرسپولیس باید به این کادر فرصت دهند و آن‌ها را تحت فشار نگذارند، زیرا یحیی زحمات بسیار زیادی برای سربلندی سرخ پوشان کشیده است و ایمان داریم او پرسپولیس را در این فصل به عنوان قهرمانی می‌رساند.

دهنوی در پایان در خصوص دیدار بعدی پرسپولیس مقابل ذوب آهن خاطرنشان کرد: پرسپولیس در بازی بعدی قطعاً کار دشواری خواهد داشت. من در هر ۲ تیم بازی کرده‌ام و با شناختی که دارم مطمئنم بار دیگر یک دیدار جذاب را شاهد خواهیم بود. ذوب آهن تیم خوب و یکدستی است. پرسپولیس نفرات خوبی دارد و اگر دیاباته به این بازی برسد قطعا می‌تواند در خط حمله کمک بسیاری به ما کند. امیدوارم این بازی با برتری پرسپولیس به پایان برسد تا همچنان در صدر با اقتدار باقی بمانیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *