هدایی: جزو ۳ بازیکن اول لیگ فرانسه هستم/ دست فدراسیون تنیس روی میز از نظر مالی بسته است

7:45 - 28 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۶۱۱۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: به دلیل شرایط رنکینگی باید در همه مسابقات شرکت کنیم و نیازمند بودجه بیشتری از حد معمول هستیم.

امیرحسین هدایی در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکردش در مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره آسیا، اظهار داشت: مسابقات خوبی بود و خوشحالم که توانستم کسب سهمیه کنم. قرعه سختی داشتم و در بازی اول مقابل حریف خوب هندی به برتری رسیدم، بازی بعدی و در مصاف با حریف چینی در دو ست اول کار گره خورده و با اینکه می‌توانستم ۲ ست اول را ببرم، اما در نهایت ۴ بر یک باختم. در بازی آخر با حریف عربستانی و در نبردی یک طرفه 4 بر صفر پیروز شدم و سهمیه جهانی را کسب کردم.

وی افزود: خیلی خوشحالم که در بخش ۲ نفره هم توانستیم سهمیه جهانی را بگیریم و از حالا باید برای مسابقات جهانی آماده شویم. برای اولین بار بود که برای کسب سهمیه مسابقات جهانی باید از قاره آسیا انتخاب می‌شدیم و به همین دلیل با نحوه برگزاری مسابقات آشنایی نداشتیم. کار در آسیا سخت بود و بازیکنان خوبی حتی از قهرمانان المپیک در این بازی‌ها حضور داشتند، کار سخت بود، اما خدا را شکر توانستیم سربلند بیرون بیاییم. امیدوارم نوشاد عالمیان هم بتواند سهمیه بگیرد چرا که شانس زیادی از لحاظ رنکینگی برای گرفتن سهمیه جهانی دارد.

*به حضور در المپیک خوشبین هستم

این ملی‌پوش جوان تنیس روی میز، تصریح کرد: عملکردم خیلی خوب بود و سرمربی تیم با وجود اینکه در مسابقات حضور نداشت، اما از طریق پیامک با بازیکنان در ارتباط بود و بازی‌ها را آنالیز می‌کرد و برای ما می‌فرستاد. سرمربی تیم ملی خیلی به من کمک کرد و به نظرم او هم از عملکردم راضی بود. کمتر از ۴-۵ ماه دیگر مسابقات جهانی را داریم و 6 ماه دیگر بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم. این دو تورنمنت می‌تواند محک جدی و خوبی برای‌مان پیش از حضور در المپیک پاریس باشد. به حضور در المپیک خوشبین هستم و امیدوارم بتوانیم در بخش تیمی و انفرادی نماینده ایران در المپیک پاریس باشم.

وی با اشاره به شرایطش در لیگ فرانسه، اظهار کرد: سفت و سخت تمرین می‌کنم و در حال حاضر جزو 3 بازیکن اول لیگ فرانسه به شمار می‌روم و آمار 9 برد، 4 باخت داشتم و 70 درصد پیروزی را ثبت کرده‌ام‌. درگیر لیگ فرانسه هستم و بعد از آن دوباره برای در مسابقات به قطر برمی‌گردم. امیدوارم وزارت ورزش نگاه ویژه‌ای به تنیس روی میز داشته باشد و پول بیشتری به این رشته ترزیق کند. به دلیل شرایط رنکینگی باید در همه مسابقات شرکت کنیم و نیازمند بودجه بیشتری از حد معمول هستیم.

*وزارت ورزش باید کمک حال فدراسیون باشد

هدایی در پایان با تاکید بر شرایط سخت مالی فدراسیون تنیس روی میز، خاطرنشان کرد: وزارت ورزش باید کمک حال فدراسیون باشد و امیدوارم برنامه خوبی برای مسابقات جهانی داشته باشیم. دست فدراسیون بسته است و نیاز به بودجه بیشتری دارد. فدراسیون چند مسابقه برای ما برنامه‌ریزی کرده و ماه آینده باید در 2 مسابقه در عمان شرکت کنیم و برای مسابقات قطر هم هزینه کرده است. ان‌شاالله بهترین نتایج را در مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی هانگژو بگیریم تا دل مردم را شاد کنیم. از زحمات همه افراد از جمله حمید احسانی مهر تشکر می‌کنم؛ موفقیت‌هایم را مدیون او هستم و همیشه در کنارم بود که ماحصل آن نتایج خوبی بود که در سال‌های اخیر رقم خورده است. از تمام کسانی که در این مسیر حمایتم کردند ممنون هستم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *