بازدید دادستان مرکز استان گلستان از گرمخانه گرگان/ ضرب الاجل دادستانی برای رفع مشکل گرمایش این مرکز

0:01 - 25 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۵۷۳۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان مرکز استان گلستان امشب ضمن سرکشی از گرمخانه شهرداری گرگان اعلام کرد که به شهرداری گرگان ۴۸ ساعت برای تامین وسایل گرمایشی و امکانات رفاهی در این گرمخانه، مهلت داده شد.


خبرگزاری میزان_ دادستان مرکز استان گلستان امشب برای بررسی روند اسکان و خدمات دهی به افراد بی سرپناه و کارتن خواب از گرمخانه شهرداری گرگان سرکشی کرد.

محمود اسپانلو در حاشیه این بازدید گفت:متاسفانه وضعیت وسایل گرمایش و امکانات رفاهی این مرکز مناسب نبود و به شهرداری گرگان ۴۸ ساعت برای تامین وسایل گرمایشی و امکانات رفاهی در این گرمخانه، مهلت داده شد.

دادستان اسپانلو افزود: پیشتر از دستگاه های متولی خواسته بودیم برای اسکان‌افراد بی سرپناه و کارتن خواب در شب های سرد ، تدبیر کنند.

وی گفت: بهزیستی، و شهرداری برای اسکان این افراد در گرمخانه ها و در صورت لزوم استقرار اتوبوس های سیار برای خواب آنان ودانشگاه علوم پزشکی هم با همکاری هلال احمر برای خدمات درمانی و امدادی به این افراد، مسئولیت دارند و ما در دادستانی نحوه انجام وظایف آنان در این زمینه را از باب حقوق عامه نظارت می کنیم.

امشب همچنین دادستان مرکز استان به اتفاق استاندار از سامانه مانیتورینگ ایستگاه های گاز استان و بررسی وضعیت گازرسانی به هم استانی ها بازدید کرد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادستان گلستان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *