استاندار تهران: کلیه دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی استان تهران فردا تعطیل است

21:42 - 24 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۵۶۴۹
استاندار تهران با اعلام لغو مصوبه حضور یک سوم از کارمندان ادارات دولتی گفت: کلیه دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی استان تهران فردا تعطیل است.

خبرگزاری میزان- فخاری، استاندار تهران در ارتباط با بخش خبر 21 گفت: بر اساس وصول جدیدترین اخباری که از وزارت نفت دایر بر لزوم اتخاذ تصمیمات الزامی به منظور رفع نیازمندی ها در حوزه کسری گاز و فعال نگه داشتن شبکه برای پوشش مصارف خانگی هم وطنان عزیزمان در مناطق شمالی و شمال شرقی کشور که دچار کمبود گاز شدند داشتیم، مقرر شد که ما در ساعت های آتی اقدامات جدیدی را در دستور کار قرار دهیم تا به یک نقطه اطمینان بخش برسیم.

وی ادامه داد: مقرر شد کلیه دستگاه های دولتی و بخش خصوصی در استان تهران فردا تعطیل باشند و بخش هایی که به صورت خدمات اورژانسی, شیفتی و خدمات عام که به صورت عمومی فعالیت می کنند دایر باشند و به خدماتشان ادامه دهند.

مصوبه حضور یک سوم از کارمندان ادارات دولتی لغو شد

استاندار تهران تصریح کرد: تصمیم قبلی مبنی بر حضور یک سوم کارمندان لغو شده است, مدارس غیر حضوری برگزار می شود و امتحانات سال دوازدهم طبق برنامه انجام خواهد شد و دانشگاه ها طبق برنامه امتحانی امنتحانات را خواهند داشت و دانشگاه هایی که امتحان ندارند تعطیل خواهند بود.

فخاری اضافه کرد: بخش های خصوصی مثل مراکز تجاری, ورزشی و فرهنگی تعطیل هستند و در حوزه بانک ها هم قرار بر این شد که یک سوم از شعب فعالیتشان را انجام دهند.

انتهای پیام/



منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
0
0
آیا دادگاه ها فردا تعطیل است وقت رسیدگی چه می شود
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *