رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان کرمان: نهادهای نظارتی همراه مجموعه‌های تولیدی در حل قانونی مشکلات موجود هستند

19:58 - 24 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۵۵۹۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: مجموعه‌های نظارتی آماده هستند که راهکارهای قانونی را برای حل مشکلات واحدهای تولیدی مطرح کنند تا ضمن رفع مشکلات آنهاواز بروز هرگونه تخلف و جرم جلوگیری شود.

خبرگزاری میزان_ رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: مجموعه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی، دیوان محاسبات و … آماده هستند که راهکارهای قانونی را برای حل مشکلات واحدهای تولیدی مطرح کنند تا ضمن رفع مشکلات آنهاواز بروز هرگونه تخلف و جرم جلوگیری شود.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در نشست با فعالان اقتصادی شرق استان کرمان اظهار کرد: متولیان واحدهای تولیدی نیز باید همواره بر مبنای قانون حرکت کنند زیرا هر گونه فعالیت غیرقانونی از سوی ضابطان مربوطه کشف می شود و دستگاه قضایی باید با آن برخورد کند و از این رو باید به صورت شفاف قانون را رعایت کرد تا از بروز هرگونه تخلف یا جرم جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت خوبی ا ایجاد زمینه اشتغال ۱۱ هزار جوان در صنایع خودروسازی شرق استان فراهم شده است، اظهارداشت: مساله تولید در کشور مساله بسیار مهم و جدی است که سالها مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

رئیس دادگستری استان کرمان عنوان کرد: جنگ اقتصادی دشمنان برای ضربه زدن به تولید و ایجاد مشکل برای مردم بوده است و باید همواره به این توطئه دشمنان توجه داشته باشیم و همه به دور از شعار باید به حمایت از حوزه تولید و اشتغال نگاه ویژه ای داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی یاداور شد: در رابطه با مشکلات موجود در واحدهای تولیدی نیز باید بر مبنای قضازدایی و تدبیر مناسب اقدام کرد و راهکارهای رفع مشکلات را اندیشید.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: مجموعه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی، دیوان محاسبات و … آماده هستند که راهکارهای قانونی را برای حل مشکلات واحدهای تولیدی مطرح کنند تا ضمن رفع مشکلات آنهاواز بروز هرگونه تخلف و جرم جلوگیری شود.

وی عنوان کرد: در حوزه تولیدات صنعت، معدن و … هرگونه بی تدبیری که منجر به تعطیلی واحدها و عدم تولید آنها شود، درست نیست و بر مبنای مدیریت صحیح می توان ضمن حل مشکلات موجود، تداوم فعالیت های تولیدی را نیز تضمین کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به مشکلات ایجاد شده برای یکی از واحدهای خودروسازی در شرق استان، تصریح کرد: در دستگاه قضایی بر مبنای قانون تلاش می شود که مشکلات موجود با بازنگری مجدد بررسی و رفع شود و این پرونده به شکلی مدیریت شود که مانع برنامه های توسعه ای این واحد نباشد.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی گفت: همه پرونده های تشکیل شده درباره برخی واحدهای خودروسازی مربوط به استان کرمان نبوده و به صورت نیابت به استان آمده است و انجام تدابیر لازم برای حل مشکلات این واحدها نیاز به مدیریت استانی و کشوری مسائل دارد.

وی افزود: امیدوارم روز به روز شاهد رشد و توسعه کمی و کیفی تولیدات خودرویی در شرق استان باشیم و این منطقه به قطب تولید خودرو در کشور تبدیل شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *