رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بارش برف و کولاک در راه تهران و ۱۷ استان دیگر

18:38 - 24 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۵۵۱۲
سازمان هواشناسی کشور در هشدار سطح نارنجی که صادر کرد از بارش برف و کولاک در تهران و ۱۷ استان دیگر خبر داد.

خبرگزاری میزان_ سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از بارش برف، کولاک و مه در تهران و ۱۷ استان دیگر خبر داد.

این سازمان همچنین اعلام کرد: از صبح امروز بارش برف، مه آلودگی، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها و کولاک برف در استان‌های کرمانشاه، لرستان، همدان، ارتفاعات شمال خوزستان، شمال ایلام، نیمه جنوبی کردستان، شمال غرب چهارمحال و بختیاری، جنوب و غرب زنجان آغاز شده است.

هواشناسی در ادامه از تقویت شدن فعالیت سامانه بارشی ‌و بارش برف در روز یکشنبه (فردا) در استان‌های کرمانشاه، کردستان، لرستان، همدان، مرکزی، قم، قزوین، البرز، تهران، خراسان شمالی، غرب سمنان، شمال غرب چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، ارتفاعات شمال خوزستان، ارتفاعات گیلان و مازندران و شمال ایلام خبر داد.

این سامانه اثرات مخاطره آمیزی همانند اختلال در سفرهای بین‌شهری و داخل شهر، اختلال در فعالیت‌های عمرانی، تاخیر و احتمال لغو پروازها، خسارت به صنعت کشاورزی و اختلال در انتقالِ منابع انرژی به‌ویژه برق و گاز به دنبال خواهد داشت.

هواشناسی همچنین با صدور هشدار نارنجی رنگ دیگری اعلام کرد که فردا (یکشنبه) در خوزستان، بوشهر، ایلام و نیمه غربی فارس بارش باران تشدید خواهد شد و در همین راستا انجام اقدامات پیشگیرانه از خسارات احتمالی توسط شهرداری‌ها، راهداری‌ها، آب و فاضلاب شهری، دستگاه‌های امدادی و سایر دستگاه‌های اجرائی مسئول، پاکسازی، تنظیم و کنترل دریچه‌های ورودی و خروجی آب استخرهای پرورش آبزیان توصیه‌ می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *