فرمانده نیروی زمینی ارتش: توطئه‌های دشمنان با شکست مواجه شد

15:00 - 24 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۵۲۶۲
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: علی رغم تمام تهدیدات، با عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا و ارتقای سطح آمادگی نیروی زمینی، توانسته‌ایم به درجه‌ای از بازدارندگی دست یابیم تا توطئه‌های دشمنان با شکست مواجه شود.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در آیین سومین جشنواره تمرکزی طرح‌های لبیک یا امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) حوزه نیروی انسانی این نیرو، با بیان این که طرح‌های لبیک، تمامی نیازها و دغدغه‌های معیشتی کارکنان نیروی زمینی ارتش را شامل می‌شود، گفت: این طرح‌ها علاوه بر رفع مشکلات مدنظر کارکنان، موجب افزایش روحیه و انگیزه خدمتی و در نهایت ارتقای آمادگی رزمی کارکنان می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های یک فرمانده موفق اظهار کرد: یک فرمانده موفق، باید برای سربازان خود علاوه بر فرمانده بودن، در نقش پدر و رهبر نیز باشد. با ترکیب این سه نقش قطعا می‍توان در اجرای طرح‍های لبیک به گام‍های بزرگی دست یافت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این که وظیفه اصلی نیروی زمینی ارتش، برقراری امنیت در مرزهای ایران اسلامی است، خاطر‍نشان کرد: علی رغم تمام تهدیدات، با عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و ارتقای سطح آمادگی نیروی زمینی، توانسته‌ایم به درجه‌ای از بازدارندگی دست یابیم تا توطئه‌های دشمنان با شکست مواجه شود.

وی تأکید کرد: حضور موثر نیروی زمینی ارتش در مرزهای کشور و برقراری امنیت در نقاط مختلف مرزی نشان از آمادگی رزمی و توان دفاعی این نیرو را دارد، امروز نیروی زمینی ارتش با قدرت یگان‍های زرهی، توپخانه، پهپاد، جنگ های الکترونیک، هوانیروز و... بعنوان یک نیروی بازدارنده شناخته می شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *