۲ فقره اختلاس میلیونی در شهرستان زرند کشف شد

14:09 - 24 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۵۰۶۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دادگستری شهرستان زرند استان کرمان از کشف ۲ فقره اختلاس میلیونی در نهادهای عمومی این شهرستان و دستگیری متهمان خبر داد.

خبرگزاری میزان - ابوالفضل فرحبخش اظهار کرد: در پی گزارش بازرسی کل استان از تخلف مالی در دو نهاد عمومی شهرستان زرند، بلافاصله پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب زرند تشکیل شد.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده متهمین بلافاصله شناسایی و دستگیر شدند و پس از تودیع وثیقه آزاد و پرونده آنها پس از صدور قرار مجرمیت و طی مراحل دادرسی به دادگاه کیفری دو شهرستان ارجاع شده است.

فرحبخش بیان کرد: در این دو پرونده در مجموع مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در اموال دولتی اختلاس صورت گرفته است.

رئیس دادگستری شهرستان زرند یکی از موارد التهاب برانگیز جامعه و مختل شدن اعتماد عمومی جامعه را مفاسد اقتصادی دانست واظهار کرد:در اجرای فرامین مقام معظم رهبری؛ مبارزه با مفاسد اقتصادی از اولویت های دستگاه قضا و بالتبع دادگستری شهرستان زرند است و در رسیدگی به مفاسد اقتصادی با اهتمام ویژه اقدام خواهد شد.

رضا یعقوبی، سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند نیز اظهار کرد: مفاسد اقتصادی از آن جهت که مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی را خدشه دار می کند نابخشودنی و اختلاس گران و تعدی کنندگان به بیت المال در زمره خائنین به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *