حیدری: هندبال ایران با وویوویچ به اوج می‌رسد/ حضور در قهرمانی جهان در ۱۸ سالگی تجربه بزرگی است

14:14 - 24 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۴۹۵۰
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
ملی‌پوش جوان هندبال ایران گفت: خوشحالیم که با پیروزی مقابل شیلی صعودمان به دور دوم مسابقات قهرمانی جهان را قطعی کردیم.

صابر حیدری در گفت‌وگو با میزان، درباره نخستین تجربه حضورش در مسابقات هندبال قهرمانی جهان در ۱۸ سالگی، اظهار داشت: تجربه بزرگی برایم بود، چرا که از نزدیک دیدم چه کارهای سختی در آینده پیش رویم قرار دارند. سطح قهرمانی جهان فوق‌العاده بالاست و بازی‌ها بسیار نزدیک و فشرده دنبال می‌شوند.

وی ادامه داد: در بازی اول مقابل شیلی ‌که مهمترین دیدارمان برای داشتن شانس حضور در مرحله دوم بود، نبرد بسیار سختی داشتیم و بازیکنان دو تیم هیجان و استرس زیادی تا انتهای بازی داشتند. خوشبختانه در این دیدار سرنوشت‌ساز به برتری رسیدیم و موفق شدیم از گروه‌مان صعود کنیم.

ملی‌پوش جوان هندبال ایران با اشاره به اعتماد وویوویچ به بازیکنان جوان، گفت: باید در ابتدا از وویوویچ به خاطر اعتمادی که به من کرد و مرا در لیست نهایی خود قرار داد تشکر کنم. هر لحظه که به دستور کادرفنی به زمین بروم تمام توانم را خواهم گذاشت تا جواب اعتماد وویویچ را بدهم. امیدوارم این آخرین حضورم در قهرمانی جهان نباشد و شروعی برای درخشش هندبال ایران در مسابقات بعدی قهرمانی جهان و آسیا باشد.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: وویویچ نگاه ویژه‌ای به بازیکنان جوان دارد و اگر شرایط برای ادامه حضور این مربی فراهم شود، می‌توانیم روزهای خوبی برای هندبال ایران متصور باشیم. این که فرصت حضور در قهرمانی جهان به من داده شد، تجربه گرانبهایی است و برای کم هندبالیستی در ایران با این شرایط سنی چنین فرصتی پیش می‌آید.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *