جشن دانشجویان شریف با"ایران برگر"

13:27 - 01 ارديبهشت 1394
کد خبر: ۴۵۹۴۶
دسته بندی: صفحه نخست ، عمومی
خبرگزاری میزان: فیلم سینمایی "ایران برگر"به کارگردانی"مسعود جعفری جوزانی"در دانشگاه صنعتی شریف به نمایش در‌آمد و مورد استقبال دانشجویان رشته‌های مختلف و طیف‌های سیاسی این دانشگاه قرار گرفت.

: فیلم سینمایی "ایران برگر"به کارگردانی"مسعود جعفری جوزانی"در دانشگاه صنعتی شریف به نمایش در‌آمد و مورد استقبال دانشجویان رشته‌های مختلف و طیف‌های سیاسی این دانشگاه قرار گرفت.

به گزارش ، فیلم سینمایی «ایران برگر» آخرین ساخته «مسعود جعفری جوزانی» که هم اکنون از مرز سه میلیارد تومان گذشته و پیشتاز فروش اکران نوروزی است؛ با حضور این کارگردان، «محمدهادی کریمی» نویسنده فیلمنامه، «فتح‌الله جعفری جوزانی» تهیه‌کننده و بازیگر، «مجید میرفخرایی» مدیر هنری سینمای ایران و تعدادی دیگر از عوامل این فیلم، ساعت 30/15 بعدازظهر دیروز دوشنبه 31 فروردین ماه جاری در آمفی تئاتر جابر بن حیان دانشکده شیمی در دانشگاه صنعتی شریف تهران روی پرده رفت و دانشجویان رشته‌های مختلف و همچنین طیف‌های سیاسی این دانشگاه با این فیلم همراه شدند و از آن استقبال کردند.



دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف علی‌رغم درگیرشدن با درس‌های سنگین خود؛ با اشتیاق فراوان به دیدن «ایران برگر» آمدند و طبق گفته تعدادی از آنان، با این فیلم جشن گرفتند و از این کمدی انتقادی ـ سیاسی خوششان آمد.

دانشگاههای زیادی خواهان نمایش فیلم سینمایی «ایران برگر» برای استادان و دانشجویان خود شده‌اند و در آینده نزدیک این فیلم در بیش از ده دانشگاه در شهر تهران روی پرده خواهد رفت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *