رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مراکز معاینه فنی تهران روز شنبه باز هستند

23:30 - 23 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۴۴۷۲
طبق اعلام شهرداری تهران‌ خدمات‌رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی در تعطیلی روز شنبه استمرار خواهد داشت و مراکز معاینه فنی تهران نیز فردا باز هستند.

خبرگزاری میزان_ روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرده است که فردا (شنبه ۲۴ دی) ناوگان حمل و نقل و عمومی تهران نسبت به خدمات‌رسانی به شهروندان اقدام می‌کند.

قطارهای مترو در شبکه مترو و اتوبوس‌های تندرو و عادی در ناوگان اتوبوسرانی مطابق برنامه زمان‌بندی روزانه، نسبت به خدمات‌رسانی به شهروندان اقدام می‌کنند؛ ضمن اینکه ناوگان تاکسیرانی همچون گذشته نسبت به ارائه خدمات به شهروندان اقدام می‌کند.

مراکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای تهران نیز فعال هستند و نسبت به ارائه خدمات حضوری و انجام مراحل معاینه فنی خودرو اقدام خواهند کرد.

در ضمن بنا بر اعلام مدیرعامل ستاد معاینه فنی، در روز شنبه به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و بزرگداشت مقام زن، یک خط ویژه ارائه خدمات معاینه فنی به مراجعه کنندگان بانو در مراکز معاینه فنی بیهقی، شهید آبشناسان، شهید چمران و شقایق اختصاص یافته و این خودروها خارج از نوبت پذیرش خواهند شد.

انتهای پیام/



برچسب ها: معاینه فنی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *