رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پذیرفته: بازی در گرگان برای رقبا سخت است/ هدف‌مان قهرمانی در بسکتبال غرب آسیاست

7:45 - 24 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۴۴۶۴
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
ملی‌پوش تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: هر تیمی كه در گرگان بازی دارد در همان شروع به خاطر تماشاگرانی که داریم، ۱۵ بر صفر عقب است.

سجاد پذیرفته در گفت‌وگو با میزان، درباره عملکرد تیم بسکتبال شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال و پیروزی بر تیم نبوغ اراک، اظهار داشت: خداراشكر كه بازی را برديم هرچند نباید فراموش کنیم که تيم نبوغ اراک واقعا تيم خوب و قابل احترامی است. اگر بازیکن پست پنج این تیم مصدوم نمی‌شد، بازی می‌توانست از اين هم بهتر و زیباتر باشد. ما هم تيم بسيار خوب و قدرتمندی هستیم که هم از نظر در اختیار داشتن مهره‌ها و هم از نظر داشتن كادر‌فنی، مدعی اصلی قهرمانی در ايران و آسيا هستیم.

وی با تاکید بر تاثیر حضور تماشاگران گرگانی در عملکرد این تیم، خاطرنشان کرد: اراکی‌ها منظم و با برنامه بازی می کنند و كادر فنی قابل احترامی دارند، اما جدا از اینکه از نظر فنی شرایط خوبی داریم، هر تیمی كه در گرگان بازی دارد در همان شروع به خاطر تماشاگرانی که داریم، ۱۵ بر صفر عقب است. هواداران‌مان در خیلی از بازی‌ها كمک‌مان کرده و به ما انرژی می‌دهند. بازی كردن در شهر گرگان برای تیم‌های رقیب بسيار سخت است.

این ملی‌پوش بسکتبال درخصوص عملکردش در این فصل، اظهار کرد: بسكتبال یک رشته گروهی است و مهم آنست است كه برنده از زمين بيرون بياییم. تمام تلاشم را می‌كنم كه فقط تیمم نتیجه بگيرد و جز اين به هیچ چیز ديگری فكر نمی‌كنم. نسبت به قبل خیلی هماهنگ‌تر و آماده‌تر شده‌ایم و مطمئنم بازی با تیم الریاضی لبنان هم پیروز می‌شویم، چرا که خیلی خوب و پرفشار تمرین می‌کنیم. پس از بازی دشوار با کاله در لیگ باید در غرب آسیا به مصاف الریاضی لبنان برویم که هر دو بازی از حساسیت خاصی برخوردارند. با وجود هواداران‌مان، به امید خدا روز چهارشنبه سربلند از زمين بيرون خواهیم آمد.

پذیرفته در پایان با اشاره به حمایت شايسته مدیران شهرداری گرگان از این تیم، گفت: كادر اجرایی فوق‌العاده خوبی داريم و مسئولان باشگاه برای ما سنگ تمام گذاشته‌اند‌. هدف‌مان علاوه بر تکرار قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال کسب عنوان قهرمانی در مسابقات غرب آسیا است تا بتوانیم با کسب یک جام آسیایی جواب حمایت‌های هواداران و زحمات مسئولان تیم را بدهیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *