وضعیت برگزاری امتحانات دانشگاه‌های تهران در روز شنبه

22:26 - 23 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۴۴۲۱
پس از اعلام استانداری تهران در خصوص تعطیلی ادارات ، مدارس و دانشگاه‌های تهران در روز شنبه، تعدادی از دانشگاه‌های تهران، تصمیات خود پیرامون نحوه برگزاری امتحانات فردا را اعلام کردند.

خبرگزاری میزان_ در پی اعلام استانداری استان تهران درخصوص تعطیلی دانشگاه‌های این استان در روز شنبه ۲۴ دی ماه و همچنین با توجه به همزمانی اعلام این مصوبه استانداری، با روزهای برگزاری امتحانات پایان‌ترم دانشگاهها، مراکز آموزش عالی تصمیمات متفاوتی اتخاذ کردند.

دانشگاه شهید بهشتی

طبق اعلام معاونت آموزشی دانشگاه شهیدبهشتی، امتحانات پایان نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ این دانشگاه براساس برنامه‌ریزی‌های قبلی به صورت حضوری برگزار خواهد شد و دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی این مرکز آموزشی موظف هستند بر اساس برنامه ریزی قبلی در امتحاناتی که روز شنبه ۲۴ دی ماه برگزار می‌شود، به صورت "حضوری" شرکت‌کنند.

لغو امتحانات دانشگاه تهران

محمود کمره‌ای، معاون آموزشی دانشگاه تهران در این باره اعلام کرد: امتحاناتی که طبق برنامه‌ریزی قبلی قرار بر برگزاری در روز شنبه ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ بود، لغو شده و در روز شنبه ۸ بهمن ماه در همان ساعت قبلی برگزار خواهد شد.

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه تهران، بر اساس تقویم آموزشی این دانشگاه، مقرر بود که امتحانات پایان نیمسال اول ۱۴۰۲ – ۱۴۰۱ در روز پنج‌شنبه ۶ بهمن ماه پایان پذیرد، که به دلیل تعطیلی روز شنبه ۲۴ دی ماه، آخرین روز امتحانات پایان نیمسال اول سال تحصیلی جاری تغییر کرد.

دانشگاه خواجه‌نصیر

معاونت آموزشی دانشگاه خواجه‌نصیر نیز اعلام کرد که امتحانات در روز شنبه ۲۴ دی ماه طبق برنامه‌ریزی قبلی برگزار خواهد شد.

تمام امتحانات دانشجویان این مرکز آموزشی با هماهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت "حضوری" برگزار می‌شود. 

دانشگاه تربیت‌مدرس

معاونت آموزشی دانشگاه تربیت‌مدرس نیز با توجه به تصمیم  استانداری استان تهران مبنی بر تعطیلی دانشگاه‌ها در روز شنبه ٢٤ دی ماه، برگزاری امتحانات پایان‌ترم در این روز را لغو کرد.

دانشگاه علوم‌پزشکی تهران

کلاس‌های مقاطع علوم‌پایه و "فیزیوپات" دانشکده پزشکی این مرکز آموزشی به صورت" حضوری" برگزار می‌شود. همچنین امتحانات روز شنبه ۲۴ دی ماه این دانشکده لغو در زمان دیگری برگزار خواهد شد.

دانشگاه صنعتی شریف

معاونت آموزشی دانشگاه صنعتی‌شریف با توجه به تصمیم معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار تهران، این مرکز آموزشی را  در شنبه ۲۴ دی تعطیل اعلام کرد.

دانشگاه علامه‌طباطبائی

با تصمیم مسئولان دانشگاه علامه طباطبائی، تمام بخش‌های این دانشگاه در روز شنبه ۲۴ دی ماه تعطیل است. با توجه به تعطیلی دانشگاه علامه‌طباطبائی در این روز، امتحانات روز شنبه ۲۴ دی ماه لغو شد و امتحانات لغو شده ، روز دوشنبه ۳ بهمن ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *