فعالیت 20 هزار اردوی تشکیلاتی و گردشگری دانش آموزی در تابستان

13:17 - 01 ارديبهشت 1394
کد خبر: ۴۵۹۴۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: قائم مقام سازمان دانش آموزی از فعالیت 20هزار پایگاه اردویی تشکیلاتی و گردشگری در تابستان خبر داد و گفت: دانش‌آموزان سراسر کشور می توانند برای ثبت نام در اردوها به پایگاه های گردشگری که در مدرسه دایر است، مراجعه کنند.

: قائم مقام سازمان دانش آموزی از فعالیت 20هزار پایگاه اردویی تشکیلاتی و گردشگری در تابستان خبر داد و گفت: دانش‌آموزان سراسر کشور می توانند برای ثبت نام در اردوها به پایگاه های گردشگری که در مدرسه دایر است، مراجعه کنند.

داوود روستایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی میزان، درباره برگزاری اردوهای دانش‌آموزی در تابستان اظهار کرد: بیشترین سهم اردو را نسبت به سایر سازمان های دیگر در تابستان اردوهای تشکیلاتی و گردشگری شامل می شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: در این اردوها ویژه برنامه های گردشگری مذهبی، علمی، تاریخی، فرهنگی و تفریحی برای دانش آموزان در تابستان در نظر گرفته شده است و در حال حاظر سعی داریم طی یک برنامه ریزی مناسب امسال تمامی استان‌ها را برای برپایی این اردوها  آماده کرده ایم و آنها را  تحت پوشش قرار داده ایم.

قائم مقام سازمان دانش آموزی با اشاره به اینکه از مهم ترین برنامه‌های سازمان دانش آموزی فراهم کردن بستر مناسب برای گردش‌های علمی و مذهبی در سراسر کشور است، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان سراسر کشور می توانند برای ثبت نام در این ردوها به پایگاه های گردشگری که در مدرسه دایر است، مراجعه کنند.

روستایی با بیان این مطلب که هر فردی در هر مدرسه و استانی تقاضای گردشگری ازطریق مدارس را داشته باشد، به اردو خواهد رفت، ادامه داد: در تابستان امسال20 هزار پایگاه اردویی گردشگری برگزار و با هدف ارائه ویژه برنامه های علمی و گردشگری فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در این اردوها همچنین نکات دینی در داخل طبیعت برای دانش آموزان مطرح خواهد شد در خاتمه گفت: سعی داریم با برنامه ریزی مناسب تمامی دانش‌آموزان درخواست کننده را تحت پوشش این اردوها قرار دهیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *