صعود سخت استقلال با طعم انتقام از تراکتور/ امضای قایدی و یامگا پای ابقای ساپینتو + فیلم

17:48 - 22 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۲۸۵۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل تراکتور در مرحله یک شانزدهم جام حذفی در وقت‌های اضافه جواز حضور در مرحله بعد را کسب کرد.

خبرگزاری میزان - آخرین دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران امروز (پنجشنبه، ۲۲ دی ماه) از ساعت ۱۵ بین تیم‌های استقلال و تراکتور در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که این مسابقه تا پایان ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا بازی به وقت‌های اضافی برود.

در آغاز وقت‌های اضافه تراکتور در دقیقه 93 رضا اسدی روی پاس محمد آقاجان‌پور به گل نخست رسید.

دقیقه 109 مدافع تراکتور در محوطه جریمه روی مهدی قایدی خطا کرد تا در ادامه کوین یامگا در دقیقه 110 پنالتی را به گل تساوی استقلال تبدیل کند.

در دقیقه 116 باز هم در محوطه جریمه روی مهدی قایدی خطا صورت گرفت تا ناظمی داور این بازی دوباره به نفع استقلال اعلام پنالتی کند.

یامگا پنالتی را به سمت چپ اخباری زد که دروازه‌بان تراکتور جلوتر از خط دروازه قرار داشت، کوپال ناظمی اعلام کرد که ضربه پنالتی باید مجدداً تکرار شود.

در ادامه داور به خاطر اعتراض شدید بازیکنان تراکتور، هادی محمدی را از زمین اخراج کرد.

یامگا برای دومین بار پنالتی را گل کرد ولی این بار بازیکنان استقلال در زمان نواختن ضربه پنالتی در محوطه جریمه قرار داشتند که داور برای سومین مرتبه پنالتی را تکرار کرد که در نهایت یامگا موفق به گلزنی شد تا شاگردان ساپینتو با درخشش قایدی و یامگا جواز حضور در‌ مرحله بعد را کسب کنند.

در حالیکه بعد از شکست استقلال در هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل تراکتور در تبریز زمزمه‌هایی مبنی بر تغییر سرمربی آبی‌پوشان به گوش می‌رسید، اما قایدی و یامگا با درخشش خود جایگاه ساپینتو را روی نیمکت تیمش تثبیت کنند.

استقلال 2 - تراکتور یک

گل‌ها: کوین یامگا (110 و 120 - پنالتی) برای استقلال و رضا اسدی (93) برای تراکتور

گل اول تراکتور توسط رضا اسدی در دقیقه 93

گل اول استقلال توسط یامگا از روی نقطه پنالتی در دقیقه 110

مهار پنالتی یامگا توسط اخباری، که به دلیل تماس نداشتن پای دروازه‌بان با خط دروازه توسط کمک داور تکرار داده شد.
گلزنی یامگا از روی نقطه پنالتی اما اینبار به دلیل ورود بازیکن استقلال به درون محوطه جریمه بازهم توسط کوپال ناظمی تکرار شد.

گل دوم استقلال توسط یامگا از روی نقطه پنالتی در دقیقه 120استقلال

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، صالح حردانی (90 - محمد محبی)، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، مهدی مهدی‌پور (106 - محمدحسین زواری)، پیمان بابایی (72 - مهدی قایدی)، کوین یامگا و ارسلان مطهری (106 - آرمان رمضانی).

ترکیب تراکتور:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قادری، محمد آقاجان‌پور، پوریا آریاکیا (83 - ابوالفضل رزاق‌پور)، صفا هادی (102 - کاوه رضایی)، گوستاوو (102 - مهدی کیانی)، ریکاردو آلوز، محمد قنبری (102 - سیدمحمد حسینی)، محمدرضا عباسی (83 - مهدی هاشمی‌نژاد) و رضا اسدی.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *