رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معاون اقتصادی سازمان بازرسی از پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس بازدید کرد

16:55 - 21 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۱۹۵۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور که به همراه رئیس سازمان بازرسی کل کشور به استان هرمزگان سفر کرده پیش از ظهر امروز از پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - مصطفی علی اصغرپور معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور در بازدید از پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس در جمع مدیران ارشد این شرکت حضور یافت و ضمن ابراز خوشحالی از توانمندی جوانان ایرانی در دستیابی آخرین تکنولوژی پالایشگاهی دنیا اعلام کرد که دستگاه نظارتی در این جنگ اقتصادی کنار متخصصان متعهد و جوان ایرانی است و تلاش می کنیم بخشی از مشکلات شما را کاهش دهیم.

معاون نظارت و بازرسی امور اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور سرمایه انسانی را یکی از منابع مهم هر مجموعه دانست.

وی با تاکید بر اینکه سازمان بازرسی به عنوان دستگاه نظارتی کنار دستگاه اجرایی است، خاطرنشان کرد: انتظار است دستگاه اجرایی به تذکرات پیشگیرانه سازمان بازرسی توجه و هشدارها را اجرایی کند.

وی با تاکید بر بکارگیری نیروی کار و مدیران بومی تصریح کرد: مردم بندرعباس حق بزرگی بر مجموعه‌های صنعتی و پالایشگاهی این شهر دارند و این مجموعه ها باید به تکالیفی که قانون در خصوص مسئولیت اجتماعی تعیین کرده بیشتر توجه کند.

معاون سازمان بازرسی کل کشور از بازرسی کل استان هرمزگان خواست لیست مشکلات این پالایشگاه که سازمان بازرسی می‌تواند در رفع آن ها کمک کند را به مرکز منعکس کند و مشکلاتی که بتوان در بازرسی کل استان پیگیری کرد را در دستور کار قرار داده و نتیجه را به مرکز اعلام کند.

مهندس جعفرپور مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس هم در ابتدای این نشست ضمن اشاره به توانایی و ویژگی‌های خاص این مجموعه در تولید میعانات گازی گفت: با توجه به اهمیت این پالایشگاه از بازرسی کل کشور می‌خواهیم ما را در انجام وظیفه قانونی و توسعه این پالایشگاه کمک کند.

وی خواستار شفافیت تکالیف قانونی و قوانین مرتبط با پالایشگاه‌ها شد.

گفتنی است پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی در خاورمیانه است که ۵۰ درصد از سوخت کشور را تامین می‌کند و امسال راسا تحت تحریم‌های ظالمانه آمریکا قرار گرفته است.

بر اساس گفته‌های مدیران این پالایشگاه، یکی از با کیفیت‌ترین بنزین‌های دنیا در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس تولید می‌شود.

در این بازدید دهقانی سربازرس اقتصادی و جاودانی بازرس حوزه امور اقتصادی بازرسی‌کل استان هرمزگان حضور داشتند.

بیشتربخوانید

ورود سازمان بازرسی کل کشور برای حل مشکلات واحد فولادسازی هرمزگان

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *