ماموریت ویژه رئیس سازمان بازرسی کل کشور به رئیس دفتر بازرسی امور ویژه/ وضعیت انبارهای اموال تملیکی بررسی شد

16:35 - 21 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۱۹۰۰
در راستای دستور رئیس قوه قضاییه پیرامون ساماندهی انبارهای بنادر، گمرکات و اموال تملیکی؛ در جریان سفر استانی رئیس سازمان بازرسی کل کشور به استان هرمزگان، رئیس دفتر بازرسی امور ویژه سازمان بازرسی از سوی خدائیان مامور بازدید از انبارهای اموال تملیکی بندرعباس شد تا آخرین وضعیت انبارها را رصد کند.

خبرگزاری میزان - در راستای دستور رئیس قوه قضاییه پیرامون ساماندهی انبارهای بنادر، گمرکات و اموال تملیکی؛ در جریان سفر استانی رئیس سازمان بازرسی کل کشور به استان هرمزگان، رئیس دفتر بازرسی امور ویژه سازمان بازرسی از سوی دکتر خدائیان مامور بازدید از انبارهای اموال تملیکی بندرعباس شد تا آخرین وضعیت انبارها را رصد کند.

سعید بابازاده صبح امروز (چهارشنبه ۲۱ دی ماه) از انبارهای اموال تملیکی بندرعباس بازدید و اعلام کرد؛ نظارت و بازرسی‌های این سازمان بر تعیین تکلیف کالاها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

وی از قسمت‌های مختلف انبار اموال تملیکی بازدید کرد و از نزدیک در جریان قفسه‌بندی کالاها، نصب دوربین و… قرار گرفت.

رئیس دفتر بازرسی امور ویژه سازمان بازرسی کل کشور در خصوص آخرین وضعیت کالاها تشریح کرد: براساس مشاهدات استاندارد کالاها طبق شیوه‌نامه جامع انبارداری بود.

وی ادامه داد: در این انبارها هیچگونه کالای حجیم و فاسدشدنی؛ مشاهده نشد.

بابازاده در بخش دیگری از سخنان خود به وجود ۹۰ خودرو موجود در این انبارها اشاره کرد و افزود: در این راستا نیز مقرر شد که هر چه سریعتر این خودروها تعیین تکلیف بشود و به فروش برسد.

وی همچنین از تعیین تکلیف ۲۹۷ کانتینر از ۳۵۰ کانتیر خبرداد و تاکید کرد؛ علاوه بر این با پیگیری سازمان بازرسی تعداد قابل‌توجهی از پرونده‌های تعزیرات حکومتی تعیین تکلیف شده است.

بابازاده اظهار کرد؛ سازمان بازرسی کل‌ کشور نظارت مستمر و ‌دائم این انبارها را در دستور کار دارد.

بیشتربخوانید

اقدامات سازمان بازرسی کل کشور در حمایت از واحدهای تولیدی

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *