رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پورموسوی: فوتبالی که بازی می‌کنیم با امتیازات کسب شده همخوانی ندارد/ هدفی برای جام حذفی نداشتیم

16:57 - 21 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۱۷۹۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در نیمه اول 3-4 موقعیت خوب گلزنی داشتیم که استفاده نکردیم اما از دقیقه 70 به بازیکنان جوان که آینده باشگاه هستند به زمین رفتند.

خبرگزاری میزان - سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، در نشست خبری پس از دیدار مقابل پیکان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*به تیم خوب پیکان تبریک می‌گویم. ضمن احترام به این تیم و سایر رقیبان هدف ما از برگزاری این بازی این بود که یک دیدار دوستانه خیلی خوب انجام بدهیم. تا دقیقه 70 نفرات اصلی استقلال خوزستان بازی کردند. در نیمه اول 3-4 موقعیت خوب گلزنی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم اما از دقیقه 70 به بعد فضایی درست کردیم که بازیکنان جوان که آینده این باشگاه هستند به زمین بروند.

*3-4 بازیکن امید خود را امروز بازی دادیم جدا از اینکه می‌خواستیم یک بازی تدارکاتی خوب داشته باشیم می‌خواستیم فضای خوبی برای بچه‌های امید خوزستان به وجود بیاید. طبق صحبتی که با اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل داشتیم از آنها خواستیم با توجه به فشردگی مسابقات و توان بچه‌ها اجازه بدهند تمرکز ما روی لیگ یک باشد. واقعاً هدفی برای جام حذفی نداشتیم.

*ما فوتبالی که در لیگ یک بازی می‌کنیم با امتیاز کسب شده استقلال خوزستان همخوانی ندارد. اول فصل دو باخت بد داشتیم اما در ادامه توانستیم دو برد خوب پشت‌سر هم بیاوریم. امیدواریم با تغییراتی که در نیم‌فصل دوم انجام می‌دهیم جزو مدعیان باشیم.

*فاصله امتیازی کم تیم‌های لیگ یک؟ در شروع مسابقات به دلیل اینکه 80-90 درصد تغییرات داشتیم طبیعی بود که برای هماهنگ شدن تیم نیاز به زمان داریم. البته زمین باکیفیت هم نداشتیم و 2-3 بازی خود را در شهرهای دیگر انجام دادیم. خوشبختانه با تلاش مجموعه استقلال خوزستان توانستیم ورزشگاه خیلی خوبی به دست آوریم. بیشتر به دنبال جبران امتیازات از دست رفته بودیم. استقلال خوزستان در نیم فصل دوم به جایگاه واقعی‌اش می‌رسد.

*داوری بازی با پیکان؟ نکته خاصی نداشت. شاید در نیمه دوم یک پنالتی برای ما نگرفت هرچند فاصله من دور بود اما بچه‌ها در نیمه اول به تشخیص داور روی اوت‌ها اعتراضاتی داشتند اما در کل قضاوت خوب بود. به داور چهارم هم گفتم داور قبل از پرتاب سوت زد و اوت را به حریف داد که فکر می‌کنم این تصمیم اشتباه بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *