رئیس کل دادگستری استان کرمان به مشکلات حقوقی مردم شهرستان بم رسیدگی کرد

16:26 - 21 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۱۷۵۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از معاونین دادگستری با مردم شرق استان کرمان به صورت حضوری در بم برگزار شد.

خبرگزاری میزان - حمزه امیرمحمدی اظهار کرد: رئیس دادگستری استان کرمان با شهروندان شرق استان کرمان در محل دادگستری شهرستان بم ملاقات مردمی برگزار کرد.

مدیر رسانه و روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کرمان افزود: متقاضیان برای دیدار مردمی با رئیس کل دادگستری استان کرمان می توانند با مراجعه به حوزه ریاست دادگستری شهرستان بم نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی یادآور شد: مردم شهرستان های بم، ریگان، فهرج، نرماشیر و بروات برای شرکت در ملاقات مردمی باید با در دست داشتن کارت ملی و درخواست کتبی در محل دادگستری شهرستان بم حضور یافته و ضمن همراه داشتن ماسک، دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا و فاصله اجتماعی رعایت کنند.

امیرمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان و جمعی از معاونین دادگستری استان ، رئیس کل دادگستری استان را در این سفر همراهی می کنند و در اولین روز از سفر دو روزه برنامه هایی از جمله ادای احترام به مقام شامخ شهداء، بازدید مقامات ارشد قضایی استان از شعب حوزه های قضایی شرق استان وهمچنین بازدید هیات نظارت بر حفظ حقوق شهروندی استان از مراجع انتظامی،بازداشتگاه و زندان بم انجام خواهد شد.

وی گفت: برگزاری نشست فعالین اقتصادی شرق استان، شورای پیشگیری از وقوع جرم و بازدید از چندین واحد تولیدی با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان و مقامات قضایی استان از دیگر برنامه های این سفر دو روزه به شمار می رود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *