مسئولان قضایی استان قزوین به درخواست‌های مردم تاکستان رسیدگی کردند

10:16 - 21 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۰۸۳۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مسئولان قضایی استان قزوین با حضور در مسجد حضرت حجت (عج) شهرستان تاکستان و دیدار با مردم این شهرستان در خصوص برخی از درخواست‌ها دستورات لازم را صادر کردند.

خبرگزاری میزان – مسئولان قضایی استان قزوین با حضور در مسجد حضرت حجت (عج) شهرستان تاکستان با مردم شریف این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

علی شعبانی در این دیدار مردمی اظهارکرد: شهروندان باید به این موضوع آگاه باشند، که قضاوت قاضی و صدور احکام، بر اساس ادله و اسناد ارائه شده از سوی طرفین صورت می گیرد و با صرف ادعای طرفین نمی توانند احکام قضایی صادر کند و به همین دلیل مردم باید پیش از طرح دعاوی کیفری و حقوقی ادله و مستندات لازم را جمع آوری کنند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین، به مردم توصیه کرد که در معاملات و مراودات اجتماعی خود ابعاد حقوقی و قضایی را در نظر گرفته و ضمن مشورت با افراد مطلع و آگاه مراقب باشند تا طمع کسب منفعت مالی آنها را گرفتار افراد سودجو و فرصت طلب نکند، زیرا امروزه بسیاری از پرونده های قضایی مطروحه در محاکم به دلیل بی احتیاطی در مراودات روزمره است.

حسین رجبی نیز در این دیدار بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به واقع یک نعمت الهی است و در حوادث و ناآرامی های اخیر تمام دنیا و دشمنان داخلی و خارج نشین نظام متحد شدند تا با ایجاد آشوب و اغتشاش به پایه های مستحکم این نظام اسلامی ضربه وارد کنند، اما این بار هم نتوانستند و در این توطئه همه جانبه نیز شکست خوردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، اظهارکرد: بارها تاکید شده که پرچمی که با خون هزاران شهید برافراشته شده، با آتش عده ای فریب خورده پایین نخواهد آمد، اما متاسفانه عده‌ای خود فروخته با افکار واهی نوجوانان و جوانان وطن را تحریک کرده و به خیابان کشاندند و امنیت کشور را با اقداماتی مخرب و آشوبگرانه مختل کردند.

در این دیدار که با حضور رئیس دادگستری و دادستان تاکستان، فرماندار و برخی مدیران این شهرستان برگزار شد؛ مردم شریف شهرستان تاکستان مسائل عمومی، حقوقی و قضایی خود را با مسئولان قضایی استان مطرح و مسئولان قول پیگیری دادند و در خصوص برخی درخواست ها نیز دستورات لازم صادر شد.

بیشتر بخوانید:

مسئولان قضایی استان قزوین به درخواست‌های ۱۵۳ نفر از مراجعان رسیدگی کردند

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *