بازیکنان پرسپولیس پس از شکست ون‌پارس چه گفتند؟/ از واکنش جالب گولسیانی تا کنایه عجیب بیرانوند

18:58 - 20 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۰۲۰۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صحبت‌هایی انجام دادند.

خبرگزاری میزان - بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی سخت مقابل تیم ون پارس اصفهان و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صحبت‌هایی انجام دادند که در زیر می‌خوانید.

علیرضا بیرانوند: مدیون گل‌محمدی هستم

*گل‌محمدی اولین مربی بود که در زندگی شخصی و ورزشی من تاثیر زیادی داشت و مدیون وی هستم. همیشه دوست داشتم که در شرایط سخت به وی کمک کنم.

*پرسپولیس امروز تمام تاکتیک‌های خود را رو کرد، اما نتوانست به پیروزی برسد.

*دروازه‌بان حریف به من گفت که بینی‌ام مثل بینی تو شده است که من به او گفتم خدا را شکر بینی تو کوچک است!

علی نعمتی: قبل از هند، روی من خطا شد/ 5 بار به میله زدیم!

*خدا را شکر توانستیم به برتری دست یابیم. از بچه‌ها تشکر می‌کنم. ما 5 بار هم به میله دروازه زدیم و توپ‌هایمان گل نشد.

*اعتراض به داور؟ من اعتراضم همین بود که از پشت مرا هل دادند ولی داور خطایی نگرفت.

*ون پارس هم تیم خوبی داشت ولی ما خیلی موقعیت داشتیم. باز هم خداراشکر می‌کنم.

*واکنش جالب گولسیانی به مصدومیتش؛ برای استراحت کردن زمان زیاد است!

*انتظار چنین مسابقه‌ای را نداشتیم. خیلی موقعیت از دست دادیم و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. با این حال به نظرم نمایش خوبی ارائه دادیم.

*2 گل به ثمر رساندیم اگرچه 2 گل هم دریافت کردیم. خوشحالم که من خودم توانستم برای تیمم گلزنی کنم.

*مصدومیتم چیز جدی نیست. بازیکن فوتبال مصدوم می‌شود. اگر کسی در خانه بنشیند، مصدوم نمی‌شود. مشکلی نیست. زمانی که من به فوتبالم خاتمه دادم، می‌توانم در خانه استراحت کنم ولی الان وقت بازی است.

*وحید امیری: هدف ما صعود بود

*واقعا بازی پرفشاری بود اما توانستیم صعود کنیم. علی‌رغم این که موقعیت‌های زیادی داشتیم اما در این بازی‌ها نباید اشتباه کنید. تیم‌ها با تمام وجود دفاع می‌کنند تا از ما امتیاز بگیرند. خدا را شکر هدف صعود بود که به آن رسیدیم.

*من در مسائل تیم‌ملی دخالت نکردم. دوست دارم بزرگترین اتفاق برای تیم‌ملی بیفتد چرا که سال دیگر بازی‌های مهمی در پیش داریم. امیدوارم اتفاق خوبی برای تیم‌ملی بیفتد. همه ما تلاش می‌کنیم که مردم‌مان خوشحال شوند.

*ناراحتی از بازی نکردن در جام جهانی؟ می‌توانید از تک تک بازیکنان بپرسید. کوچکترین حاشیه و ناراحتی‌ بابت بازی نکردنم نداشتم و فقط انرژی و دلگرمی به بازیکنان می‌دادم. اگر صعود می‌کردیم یک اتفاق ملی رخ می‌داد. در حال حاضر تمام تمرکز من پرسپولیس است و این که بتوانم به شرایط ایده‌آلم برگردم.

بازیکنان ون پارس:

احمد مهرابی: مقابل پرسپولیس خوش‌شانس هم بودیم

*علیرضا بیرانوند پس از مسابقه گفت مثل خودش شده‌ام. در جریان این دیدار آرنج عبدی به صورتم برخورد کرد و منجر به این آسیب‌دیدگی شد. دم یحیی گل‌محمدی هم گرم که آمد و از من دلجویی کرد. به هر حال بینی‌ام شکسته است و باید اقدام لازم را انجام بدهم.

*امیدوارم پرسپولیسی‌ها در ادامه مسیرشان در جام حذفی موفق شوند و به قهرمانی برسند.

*این لطف خدا بود. عملکردم فقط در این بازی اینگونه نبوده است، بلکه همیشه در لیگ یک و دو اینطور بوده. خدا خواست که با پرسپولیس برخورد کنیم تا کارم دیده شود. چند سال در لیگ یک و دو عملکرد خوبی داشتم و سرانجام در این بازی دیده شدم. امیدوارم اتفاقات خوبی هم بیفتد.

*من نباید تا 28 سالگی منتظر باشم تا دیده شوم، ولی امیدوارم در نهایت اتفاقات خوبی بیفتد. من کسی را در این فوتبال نداشتم و الان دیده شدم.
*گل اول پرسپولیس از روی نقطه پنالتی؟ توتونی با گولسیانی در سپاهان کار کرده بود و به من گفت که ضربه‌اش را به کدام طرف می‌زند. سعی کردم زود شیرجه نزنم تا تصمیمش عوض نشود. به هر حال او خوب زد و اگر گوشه نبود، می‌گرفتم.

وی در پایان درباره پنج بار برخورد توپ به تیر دروازه ون پارس گفت: لطف خدا شامل حال‌مان شد تا بازی به 120 دقیقه کشیده شود و در برخورد به تیر دروازه هم خوش‌شانس بودیم.

محمدرضا شیرزادی: پنالتی‌های پرسپولیس سخت‌گیرانه بود

نیمه اول کیفیت زمین خیلی خوب بود. نیمه دوم زمین را آب دادند و ما هم با این شرایط آشنا نبودیم. متاسفانه نتوانستیم روی زمین بازی کنیم و توپ ها از پایمان جدا می‌شد. روی اشتباه گل خوردیم.

*داور می‌توانست هر دو صحنه را پنالتی نگیرد ولی به هرحال گرفت. سخت گیرانه بود.

*پرسپولیس خوش شانس بود؟ بله، پرسپولیس تیمی قوی است. ما هم تلاشمان را کردیم ولی نشد.

*انگیزه را داشتیم اما مشکلاتی بود. در مقطعی مربی نداشتیم. الان خداراشکر در 8 هفته اخیر 5 برد و سه مساوی داشتیم. قطعا این روند ادامه داشته باشد می توانی به لیگ برتر بیاییم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *