مطهری: اشتباه در جام حذفی تاوان دارد/ پس از باخت سنگین به پرسپولیس ریکاوری خوبی کردیم

18:28 - 20 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۰۱۹۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: از جوانترین بازیکن تا باتجربه‌ترین بازیکن، همه آنها مهم هستند و من به حریفم نگاه می‌کنم.

خبرگزاری میزان - حمید مطهری، سرمربی تیم نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی تیمش در مرحله یک شامزدهم نهایی جام حذفی مقابل تیم فجرسپاسی شیراز صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید.

*هفته قبل واقعاً یک شکست تلخی داشتیم و نمی‌شود این شکست را انکار کرد، ولی سعی کردیم تیم‌مان را هم از لحاظ ذهنی و هم از لحاظ فیزیکی بازسازی کنیم و با بچه‌ها جلسات متعددی گذاشتیم و توانستیم به یک شرایط خوب برسیم. بازیکنان ما توانمندی‌های‌شان را در هفته‌های قبل نشان دادند و یک چنین بازی‌هایی در طول سال پیش می‌آید و اسیر یکسری اشتباهات شدیم. مهم این است که از چنین بازی‌هایی درس بگیریم و بهترین‌های خودمان را ارائه کنیم.

*در جام حذفی اگر قرار باشد اشتباه کنید تاوان خواهید داد و باید صد درصد تمرکزتان را داشته باشید. با بازیکنان صحبت کردم و با تمرکز بالا باید بازی کنند و خیلی هوشمندانه بازی کنیم. همه تیم‌ها برای ما قابل احترام هستند و فجرسپاسی هم یک تیم ریشه‌دار است و امیدوارم یک فوتبال روبه‌جلو و تماشاگرپسند ارائه کنیم و ان‌شاءالله استارت کارمان در جام حذفی را خیلی خوب بزنیم. انگیزه‌های زیادی برای جام حذفی داریم.

*ان‌شاءالله خوب بازی کنیم. بازیکنان ما مسئولیت خودشان را می‌دانند و می‌دانیم که باید بهترین نتیجه را بگیریم و بردمان را به هواداران‌مان تقدیم کنیم. البته پیروزی با تلاش و روحیه جنگندگی به دست خواهد آمد و حواس‌مان به بازی فرداست.

*تک تک بازیکنان ما برای من ارزشمند هستند، از جوانترین بازیکن تا باتجربه‌ترین بازیکن، همه آنها مهم هستند و من به حریفم نگاه می‌کنم و اینکه بگویم این بازیکن را در این مسابقه بازی می‌دهم یا نه، این‌طور نیست. با توجه به آنالیزمان از حریف نفرات‌مان را می‌چینیم. از همه بازیکنانم راضی هستم، در بازی قبل یکسری اشتباهات اتفاق افتاد که طبیعی بود و وظیفه من است که این اشتباهات را کمتر کنم تا فوتبال خوبی ارائه کنیم. همه بازیکنانم ارزشمند هستند و تا فردا منتظر می‌مانیم تا ببینیم چه نفراتی بازی می‌کنند.

*بعد از شکست تلخ مقابل پرسپولیس من مهمترین هدفم این بود که هم از لحاظ ذهنی و هم از لحاظ فیزیکی بازیکنانم را ریکاوری کنم و به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دادیم. بچه‌ها هم خیلی همکاری کردند و همه جوره آماده بازی فردا هستند که یک بازی قابل قبول را ارائه کنند. نساجی در هفته‌های گذشته هم فوتبال خوبی بازی می‌کرد و هم نتایج خوبی هم گرفته بود. بنابراین تمرکزمان به بازی فرداست و اصلاً فجرسپاسی را دست‌کم نمی‌گیریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *