الهامی: چادرملو ما را سورپرایز کرد/ امسال آرام‌ترین مربی لیگ بودم

16:40 - 20 دی 1401
کد خبر: ۴۵۹۰۰۱۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: می‌دانستیم بازی اول در حذفی به مراتب سخت‌تر از فینال است.

خبرگزاری میزان - ساکت الهامی پس از پیروزی تیم فوتبال هوادار تهران با چادرملو یزد در مرحله یک شانزدهم جام حذفی، اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*قبل از هر چیزی به داوران خسته نباشید می‌گویم که عالی و فوق‌العاده بودند. حضور خداداد افشاریان نشان می‌داد چقدر روی این داور حساس هستند. گروه داوری خوب بودند و اگر همین روال را طی کنند از بهترین داوران خواهند شد.می‌دانید چرا باید تعریف کنیم، به خاطر این است که وقتی جام جهانی را می‌بینیم که با بالاترین امکانات قضاوت می‌کنند، در جام جهانی VAR بود، توپ هوشمند بود ولی اشتباهات داوری هم وجود داشت، وقتی شرایط داوران خودمان را می‌بینیم درحد وسع‌شان کار می‌کنند و باید به آنها احترام بگذاریم. امسال شرایط داوری‌مان به والله از فوتبال‌مان جلوتر است.

*واقعاً چادرملو ما را سورپرایز کرد، ولی می‌دانستیم بازی اول در حذفی به مراتب سخت‌تر از فینال است. با بازیکنان‌مان در این رابطه صحبت کرده بودیم و می‌دانستیم این اتفاق می‌افتد. دیروز هم عالمی مربی تیم ما در نشست خبری پیش از بازی گفت که بازی سختی مقابل چادرملو خواهیم داشت، چون نوع فوتبالی که در لیگ برتر انجام می‌شود با لیگ دسته اول بسیار متفاوت است و امروز چادرملو خیلی خوب بازی کرد.

*حاشیه‌های کنار زمین با نیمکت چادرملو، چیز خاصی نبود و یکی از بچه‌های این تیم جمله‌ای را به کار برد که داور هم شنید و من گفتم نباید با بازیکنان ما صحبت کند. یک اتفاق بود و هم این بازیکن هیجانی بود و هم بازی شرایط سختی داشت. اخباری از مربیان آینده‌دار ماست و به روز جلو می‌رود، ولی نوع رفتار فوتبالی با بیرون از فوتبال نباید تضاد داشته باشد و باید با هم تعامل داشته باشیم.

*اول از اینکه بازیکنان جوان به فوتبال آمدند و در این شرایط قرار گرفتند، خوشحال هستم، ولی بازیکنان بزرگسال ما هم فوق‌العاده بازی کردند. برای من جوان و سن بالا فرقی ندارد و هر کس خوب بازی کند، به میدان می‌روند. بازیکن جوان را باید نسبت به شایستگی‌اش بازی دهید نه اینکه در دقیقه 90 به او بازی بدهیم. بچه‌های ما تا الان رضایت‌بخش بودند ولی شرایط ما به لحاظ سخت‌افزاری سخت است و ما در تهران واقعا زمین نداریم.

*شهرها و استان‌های دیگر نماینده مجلس و استاندار را پای کارشان دارند ولی ما در تهران این شرایط را نداریم. امیدوارم که شیرازی دبیر هیئت فوتبال تهران به ما لطف کند یک زمین را با هزینه‌اش در اختیار ما بگذارند.

*در نیم‌فصل شرایط تیم‌ها طوری است که همه می‌گویند ما نقل و انتقالات داریم ولی اتفاق خاصی نمی‌افتد. درباره کیفیت تیم‌ها نسبت به نیم‌فصل اول و دوم خیلی تفاوتی ایجاد نمی‌شود و تیم‌های استقلال و پرسپولیس شاید یکی و دوتا بازیکن جابه‌جا کنند. ما از تیم‌مان راضی هستیم و می‌دانم که پیشنهاداتی دارند و یک تیمی هم مثل رئال هم در نیم‌فصل بازیکن جذب می‌کند.

*مربی آلومینیوم روز گذشته صحبت خوبی کرد و گفت نقل و انتقالات باید روی اصول برگزار شود و هر باشگاهی روی قواعد اگر بازیکنی را می‌خواهد با باشگاهش طرف شود و با بازیکن مذاکره نکند، چون این شرایط باعث می‌شود که آن بازیکن تمرکزش را از دست بدهد.

*اتفاق خاصی نیفتاده که در کنفرانس‌ها شرکت نمی‌کنم، یک مقدار باتجربه‌تر شدم، طبیعت فوتبال است و بزرگترین مربیان هم در کنار خط جنب و جوش دارند، اگر چشم نخورم من امسال آرام‌ترین مربی لیگ بودم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *