حسین‌زاده: کیفیت لیگ بسکتبال در حدی نیست که به تیم ملی کمک کند/ فاصله بازیکنان ایرانی با خارجی‌ها زیاد نیست

8:45 - 22 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۹۴۶۶
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
ملی‌پوش تیم بسکتبال آویژه صنعت مشهد گفت: به دلیل جراحی مجبور بودم با ماسک بازی کنم که واقعا سخت بود.

حامد حسین‌زاده در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی اخیر تیم بسکتبال آویژه صنعت مشهد مقابل رعد پدافند، اظهار داشت: پس از باخت به مهرام در یک هفته زمانی که در اختیارمان بود تمرینات خوب و همچنین آنالیز دقیقی از رقیب داشتیم و همین موضوع کمک کرد تا نقاط ضعف و قوت تیم رعد پدافند را بهتر شناسایی کنیم. در دفاع و حمله عملکرد بهتری داشتیم و به نظرم لایق پیروزی بودیم.

وی ادامه داد: باید این پیروزی را فراموش کنیم و روی بازی‌های آینده تمرکز کنیم. تیم خوبی داریم و هرچند در بیشتر بازی‌ها از رقبا جلو بودیم، اما روی یکسری اشتباهات تمرکزمان را از دست دادیم و شکست خوردیم. امیدوارم در بازی‌های باقیمانده دور برگشت کم اشتباه باشیم تا با برتری در دیدارهای پیش‌رو با جایگاه خوبی وارد مرحله پلی آف شویم.

حسین‌زاده درمورد شرایطش پس از مصدومیت، تصریح کرد: در بازی با شهرداری گرگان دچار مصدومیت جزئی شدم و به همین دلیل نتوانستم در چند بازی کنار تیم نباشم. به دلیل جراحی مجبور بودم با ماسک بازی کنم که واقعا سخت بود، اما در بازی با رعد پدافند عملکرد بهتری داشتم.

این ملی‌پوش بسکتبال درخصوص کیفیت لیگ برتر بسکتبال، گفت: با اینکه هنوز بازیکنان تاثیرگذار خارجی به تیم‌ها اضافه نشده‌اند، اما خوشبختانه فاصله بازیکنان ایرانی با بازیکنان خارجی زیاد نیست‌. نتایج بازی‌ها به سمت و سویی رفته که اکثرا قابل پیش بینی نیستند و آن هم به این دلیل است که برخی تیم‌ها از نظر ساختاری و مهره‌ای شباهت زیادی به هم دارند.

حسین‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: کیفیت لیگ هرچند نسبت به فصل قبل بهتر شده، اما هنوز به کیفیت مدنظر بسکتبالی‌ها و آنگونه که به تیم ملی کمک کند، نرسیده است. باید صبر کنیم تا در مرحله پلی‌آف شاهد این‌ اتفاقات خوب باشیم. تیم ما در شرایط خوبی است و بازیکنان جوانی داریم که چندین سال است در لیگ حضور دارند و رفته رفته به شرایط ایده آل می‌رسند. امیدوارم بتوانیم در ادامه لیگ بازی‌های بهتری انجام دهیم تا به نتایج مدنظر باشگاه برسیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *