حمودی: دلیل ضعف گلزنی مهاجمان استقلال نبود بازیساز نیست/ نباید بحث برکناری ساپینتو مطرح شود

0:30 - 22 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۸۰۰۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تراکتور روی 2 گلی که به ثمر رساند خوش شانس بود. باشگاه استقلال باید دلیل بی‌انگیزگی بازیکنان را جویا شود.

علی حمودی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شکست استقلال مقابل تراکتور در هفته 15 لیگ برتر فوتبال ایران، گفت: آبی پوشان بازی خوبی را به نمایش نگذاشتند و بعد از جام جهانی روحیه و انگیزه کافی را ندارند. تراکتور روی 2 گلی که به ثمر رساند خوش شانس بود. باشگاه استقلال باید دلیل بی‌انگیزگی بازیکنان را جویا شود. استقلال مهاجمان قدرتمندی دارد و نمی‌شود دلیل عدم گلزنی آن‌ها را نبود بازیساز عنوان کرد؛ زیرا استقلال بازیکنان خلاقی دارد.

وی در رابطه با عملکرد بازیکنان استقلال مقابل تراکتور، اظهار کرد: بازیکنان استقلال از لحاظ سطح کیفیت در فرم خوبی قرار دارند و هر تیمی آرزوی داشتن یکی از بازیکنان استقلال را دارد. دلیل ضعف خط حمله استقلال در به ثمر رساندن گل از نظر من فقدان بازیساز نیست، زیرا در هر قسمت زمین ما بازیکنان خلاقی داریم. من فکر میکنم آبی پوشان روحیه کافی ندارند. اگر بحث روحیه باشد باشگاه باید به آن ورود کند و جویا شود که مشکل بازیکنان چیست. باشگاه باید مطالبات بازیکنان را منظم پرداخت کند تا آن‌ها با آرامش به رقابت‌ها بپردازند.

*استقلال قدرت پیروزی مقابل تراکتور را نداشت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد ضعیف شاگردان ساپینتو در دیدار مقابل تراکتور گفت: استقلال در این بازی عملاً چیزی برای نمایش نداشت. من به نوبه خودم احساس می‌کنم کیفیت لیگ پس از جام جهانی دچار افت شده و روی تیم‌ها تأثیر منفی گذاشته یا اینکه توقع بیننده و طرفدار فوتبال بالا رفته است، اما در هر صورت اگر بخواهیم واضح به این دیدار نگاه کنیم؛ تراکتور روی ۲ شانسی که داشت موفق به گلزنی شد و استقلال هم قدرت پیروزی در این بازی را نداشت.

حمودی در خصوص دیدار مجدد استقلال و تراکتور اینبار در چارچوب جام حذفی عنوان کرد: استقلال همیشه در جام حذفی تیم پرقدرت و مدعی نشان داده و خداراشکر رکورددار تصاحب این جام هستیم و ان‌شاءالله با همت بچه‌ها می‌توانیم این رکورد را افزایش دهیم. تراکتور با خمز تیم پرروحیه و قلدری نشان داده، اما مطمئناً آن‌ها در تهران مقابل استقلال با مشکل مواجه می‌شوند.

وی تصریح کرد: شاگردان ساپینتو باید از دیدار گذشته خود درس بگیرند و روی نقاط ضعفشان تمرکز کنند. نباید از الان بحث برکناری کادرفنی را مطرح کنند، اما اگر واقع بین باشیم متوجه می‌شویم که ما فصل پیش با همین بازیکنان با اقتدار قهرمان لیگ شدیم؛ پس قطعا ساپینتو باید یک پلن جدید در دستور کارش قرار دهد و از این فرصت‌ها برای موفقیت استقلال بهره ببرد.

*سپاهان شرایط خوبی را در لیگ برتر پشت سر می‌گذارد

علی حمودی که سابقه بازی در تیم سپاهان اصفهان را نیز در کارنامه‌اش دارد در پایان در خصوص پیروزی این تیم مقابل سایپا و صعود به جمع شانزده تیم برتر جام حذفی گفت: سپاهان در لیگ برتر علی‌رغم ۲ شکستی که در کارنامه ثبت کرده شرایط خوبی را در لیگ برتر پشت سر می‌گذارد. تجربه ثابت کرده تیم‌های تحت هدایت مورایس پرگل ظاهر می‌شوند و همانطور که می‌بینیم سپاهان بهترین خط حمله و همینطور چهارمین خط دفاعی برترین لیگ به شمار می‌روند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سپاهان پیروزی خوبی را مقابل سایپا به دست آورد، اما نباید با این برد به خودشان مغرور شوند، زیرا سایپا با تیم دوم خود وارد زمین شد. از نظر من شهریار مغانلو در خط حمله سپاهان خیلی خوب کار می‌کند و امروز هم ۳ گل بسیار زیبا را به ثمر رساند. در هر صورت برای سپاهان و عوامل آن آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *